Ο λόγος της µείωσης των πωλήσεων βρίσκεται στην αύξηση κατά 3,8% των τιµών για το χυµό πορτοκαλιού µέσα σε ένα διάστηµα 4 εβδοµάδων (µέχρι τις 11 Απριλίου), υποστηρίζεται στην έκθεση του FDC. Για τη σεζόν 2014/15 στη Φλόριντα, η οποία ξεκίνησε τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις του χυµού πορτοκαλιού έχουν σηµειώσει πτώση 7,9% µε µια κατά µέσο όρο αύξηση 5% των τιµών.
«Τα πρόσφατα στοιχεία, αν και δείχνουν ολίσθηση πωλήσεων, είναι βελτιωµένα σε σχέση µε προηγούµενες περιόδους», σηµειώνει ο οικονοµολόγος Μποµπ Νόρµπεργκ.
Βέβαια, µέσα σ’ αυτό το διάστηµα είναι και η περίοδος του Πάσχα που ιστορικά στις ΗΠΑ παρατηρείται άνοδος στις πωλήσεις, καταλήγει ο Νόρµπεργκ και ο πρόεδρος της 3ης µεγαλύτερης εταιρίας στο λιανεµπόριο του χυµού, Florida’s Natural Growers, Κρις Γκρουµ.
«Τα πρόσφατα στοιχεία, αν και δείχνουν ολίσθηση πωλήσεων, είναι βελτιωµένα σε σχέση µε προηγούµενες περιόδους», σηµειώνει ο οικονοµολόγος Μποµπ Νόρµπεργκ.
Βέβαια, µέσα σ’ αυτό το διάστηµα είναι και η περίοδος του Πάσχα που ιστορικά στις ΗΠΑ παρατηρείται άνοδος στις πωλήσεις, καταλήγει ο Νόρµπεργκ και ο πρόεδρος της 3ης µεγαλύτερης εταιρίας στο λιανεµπόριο του χυµού, Florida’s Natural Growers, Κρις Γκρουµ.