BACK TO
TOP
Αγορά Προϊόντων

Έπιασε 10% καλύτερη τιμή η ισπανική φράουλα

Με µέση τιµή αυξηµένη 10% και την παραγωγή µειωµένη σχεδόν 15%, λόγω συρρίκνωσης των καλλιεργούµενων εκτάσεων, ολοκληρώθηκε η φετινή καµπάνια για τη φράουλα στην Ισπανία.

Οι Γερμανοί προτιμούν τα εποχιακά φρούτα και λαχανικά

5
0
Σύµφωνα µε τον Rafael Dominguez, διευθυντή της Freshuelva, της Ένωσης φραουλοπαραγωγών και εξαγωγέων της επαρχίας Ουέλβα, ο οποίος συγκεντρώνεται το 94% της ισπανικής σοδειάς, παρά τον ανταγωνισµό, οι εµπορικές επιδόσεις του προϊόντος ήταν πολύ καλές, ως αποτέλεσµα «της ποιότητας της φράουλας που επέτρεψε να µείνει στην αγορά έναν ολόκληρο µήνα». Το συνολικό τονάζ είναι λιγότερο κατά 10%-15% από τους 279.000 τόνους του 2014, επειδή περιορίστηκαν οι καλλιεργούµενες εκτάσεις σε 6.340 εκτάρια, από 6.980 εκτάρια πέρυσι
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία