Σύµφωνα µε τον Rafael Dominguez, διευθυντή της Freshuelva, της Ένωσης φραουλοπαραγωγών και εξαγωγέων της επαρχίας Ουέλβα, ο οποίος συγκεντρώνεται το 94% της ισπανικής σοδειάς, παρά τον ανταγωνισµό, οι εµπορικές επιδόσεις του προϊόντος ήταν πολύ καλές, ως αποτέλεσµα «της ποιότητας της φράουλας που επέτρεψε να µείνει στην αγορά έναν ολόκληρο µήνα». Το συνολικό τονάζ είναι λιγότερο κατά 10%-15% από τους 279.000 τόνους του 2014, επειδή περιορίστηκαν οι καλλιεργούµενες εκτάσεις σε 6.340 εκτάρια, από 6.980 εκτάρια πέρυσι