Η νέα αυτή πλατφόρμα που θα λανσαριστεί με την ονομασία «Πλατφόρμα Διεθνούς Γαλακτοκομικού Εμπορίου» , σκοπό έχει, σύμφωνα με τη δημιουργό εταιρία Fonterra, να προσφέρει ένα ακόμη ψηφιακό κανάλι στη γαλακτοκομική αγορά την εποχή της αυξανόμενης διαδικτυακής συναλλαγής
Ο Κέβιν Γουίκχαμ, υπεύθυνος του Foodingredientsfirst.com, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται σταθερά καθώς είναι ένας εύκολος και βολικός τρόπος για επιχειρήσεις και πελάτες να κάνουν τις συναλλαγές τους. Τα γαλακτοκομικά, δεν θα έπρεπε να αποτελούν εξαίρεση. Αυτό τον τρόπο αγορών τον προτιμούν οι καταναλωτές που αγοράζουν μικρότερες ποσότητες και που θέλουν να εξυπηρετηθούν όταν τους βολεύει. Εμείς, το βλέπουμε, ως μια ευκαιρία να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας όχι μόνο με τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και με την προσέλκυση νέων».
Αρχικά, η ψηφιακή πλατφόρμα σχεδιάζει να προσφέρει μια μικρή γκάμα προϊόντων για τη σεζόν 2016-2017 και να την αυξήσει σταδιακά, ανάλογα με τη ζήτηση από τους πελάτες.
Ο Κέβιν Γουίκχαμ, υπεύθυνος του Foodingredientsfirst.com, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται σταθερά καθώς είναι ένας εύκολος και βολικός τρόπος για επιχειρήσεις και πελάτες να κάνουν τις συναλλαγές τους. Τα γαλακτοκομικά, δεν θα έπρεπε να αποτελούν εξαίρεση. Αυτό τον τρόπο αγορών τον προτιμούν οι καταναλωτές που αγοράζουν μικρότερες ποσότητες και που θέλουν να εξυπηρετηθούν όταν τους βολεύει. Εμείς, το βλέπουμε, ως μια ευκαιρία να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας όχι μόνο με τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και με την προσέλκυση νέων».
Αρχικά, η ψηφιακή πλατφόρμα σχεδιάζει να προσφέρει μια μικρή γκάμα προϊόντων για τη σεζόν 2016-2017 και να την αυξήσει σταδιακά, ανάλογα με τη ζήτηση από τους πελάτες.