Ο Ρέκε, ο οποίος έχει περιουσία περίπου 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, χρηματοδοτεί την κατασκευή ενός ερευνητικού σκάφους 180 μέτρων, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί από επιστήμονες για τη μελέτη θεμάτων όπως η κλιματική αλλαγή, η υπεραλίευση, η πλαστική ρύπανση και η εξόρυξη
Το σκάφος θα διαθέτει εργαστηριακό χώρο, θαλάσσια και αεροπορικά μη επανδρωμένα σκάφη, αμφιθέατρο, δύο ελικοδρόμια και αυτόνομο υποβρύχιο όχημα, και θα το διαχειρίζεται με πλήρη ανεξαρτησία η WWF Νορβηγίας. Το τεράστιο σκάφος θα έχει πλήρωμα 40 άτομα και θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 60 επιστήμονες. Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Yacht Harbour, το σκάφος θα είναι το μεγαλύτερο γιοτ στον κόσμο, ξεπερνώντας ελάχιστα το σκάφος Azzam που ανήκει σε μέλος της βασιλικής οικογένειας του Αμπού Ντάμπι
«Θέλω να δώσω πίσω στην κοινωνία το μεγαλύτερο μέρος αυτών που έχω κερδίσει. Αυτό το πλοίο είναι ένα μέρος αυτής της προσπάθειας. Η θάλασσα καλύπτει το 70% της επιφάνειας της Γης και μεγάλο κομμάτι της δεν έχει ακόμα ερευνηθεί», δήλωσε ο Ρέκε στον Τύπο της Νορβηγίας
Το σκάφος αναμένεται να είναι έτοιμο το 2020 και οι περιβαλλοντικές του επιδόσεις έχουν ληφθεί σοβαρά υπ’ όψιν στο σχεδιασμό του
(Πηγή: Ναυτεμπορική)
Το σκάφος θα διαθέτει εργαστηριακό χώρο, θαλάσσια και αεροπορικά μη επανδρωμένα σκάφη, αμφιθέατρο, δύο ελικοδρόμια και αυτόνομο υποβρύχιο όχημα, και θα το διαχειρίζεται με πλήρη ανεξαρτησία η WWF Νορβηγίας. Το τεράστιο σκάφος θα έχει πλήρωμα 40 άτομα και θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 60 επιστήμονες. Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων Yacht Harbour, το σκάφος θα είναι το μεγαλύτερο γιοτ στον κόσμο, ξεπερνώντας ελάχιστα το σκάφος Azzam που ανήκει σε μέλος της βασιλικής οικογένειας του Αμπού Ντάμπι
«Θέλω να δώσω πίσω στην κοινωνία το μεγαλύτερο μέρος αυτών που έχω κερδίσει. Αυτό το πλοίο είναι ένα μέρος αυτής της προσπάθειας. Η θάλασσα καλύπτει το 70% της επιφάνειας της Γης και μεγάλο κομμάτι της δεν έχει ακόμα ερευνηθεί», δήλωσε ο Ρέκε στον Τύπο της Νορβηγίας
Το σκάφος αναμένεται να είναι έτοιμο το 2020 και οι περιβαλλοντικές του επιδόσεις έχουν ληφθεί σοβαρά υπ’ όψιν στο σχεδιασμό του
(Πηγή: Ναυτεμπορική)