Περισσότερα µικροζυθοποιεία, νέες ετικέτες, πειραµατικές δοκιµές, που θα οδηγήσουν σε περισσότερες νέες ετικέτες, σύγχρονες τάσεις στη γεύση και το άρωµα και πλήθος νεαρού κυρίως κόσµου, ήταν µερικά από τα στοιχεία που έκαναν τη µεγαλύτερη εν Ελλάδι διοργάνωση για την µπύρα να ξεχωρίσει στο εγχώριο καλεντάρι.
Η έκθεση που γεννήθηκε παράλληλα µε την άνθιση της µικροζυθοποιίας στη χώρα µας και πραγµατοποιήθηκε τον περασµένο Οκτώβριο στο Ζάππειο, δέχθηκε 4.500 επισκέπτες. «Πρόκειται για ένα κοινό πιο διονυσιακό, που δεν στέκεται τόσο στην ανάλυση του προϊόντος, αλλά στην απόλαυση που προσφέρει» ανέφερε ο Ντίνος Στεργίδης της διοργανώτριας Vinetum.