Μεταξύ άλλων, τονίστηκε πως µεγάλη ευκαιρία για τους ελαιοπαραγωγούς αποτελούν η συνεχής αύξηση κατανάλωσης διεθνώς, αλλά και τα σκάνδαλα µε τα νοθευµένα προϊόντα σε άλλες χώρες. ∆ιαπιστώθηκε ακόµα σηµαντική αύξηση των φυτεύσεων ελιάς, η οποία όµως θα συµβάλλει στη διαµόρφωση «κουλτούρας ελαιολάδου». Στο Φεστιβάλ κατεδείχθη, τέλος, πως το τρίπτυχο τυποποίηση-branding-marketing αποτελεί προϋπόθεση για αύξηση της προστιθέµενης αξίας του έξτρα παρθένου, που πρέπει ν’ αφήσει «την εποχή του τενεκέ να περάσει στην ιστορία»
Διαβάστε εδώ τον 4σέλιδο φάκελο από το 595ο φύλλο της Agrenda.
Διαβάστε εδώ τον 4σέλιδο φάκελο από το 595ο φύλλο της Agrenda.