BACK TO
TOP
Ιστορία

Εκσυγχρονίζεται και αλλάζει εμφάνιση η Amstel

Με μία πλούσια ιστορία 47 χρόνων, σταθερά στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών η Amstel, όλα αυτά τα χρόνια έχει επιδείξει μία μεγάλη επενδυτική δραστηριότητα και καινοτομική πρωτοβουλία στο σύνολο της επικοινωνίας της, στη διαμόρφωση των προϊόντων της και στη σχέση της με τον καταναλωτή.

Εκσυγχρονίζεται και αλλάζει εμφάνιση η Amstel

0
2

Αφουγκράζεται τις ανάγκες των καταναλωτών και δημιουργεί νέες εμπειρίες για όλους. Ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας και προσφέρει σε αυτή και τον πολιτισμό μας παραμένοντας πιστή στις αξίες και την ποιότητά της που τη χαρακτηρίζουν και την έχουν κάνει να ξεχωρίσει μέσα στο χρόνο. Το 2012 η μάρκα μας γυρίζει σελίδα και ανανεώνεται. Πραγματοποιεί άλλη μία σημαντική επένδυση στην εμφάνισή της, με τον εκσυγχρονισμό και την εξέλιξη της φιάλης της διατηρώντας στο ακέραιο την αξεπέραστη γεύση και ποιότητά της που την έχουν κάνει να ξεχωρίσει για 47 ολόκληρα χρόνια.
Σε αυτή τη συνεχή επένδυση οφείλει η Amstel, την επιτυχημένη της πορεία όλα αυτά τα χρόνια και την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους Έλληνες καταναλωτές. 
Αυτή είναι και η συνταγή της επιτυχίας της… μία επιτυχία που βασίζεται και οφείλεται στην αλήθεια της μάρκας.
Στην «Αλήθεια» της σταθερά εξαιρετικής ποιότητας, αποτέλεσμα των διαλεκτών (100% φυσικών) πρώτων υλών της και των μεγάλων επενδύσεων σε τεχνολογία και τεχνογνωσία που επέβαλλε η αναζήτηση «του καλύτερου». Από το 2008 καλλιεργούμε μία αποδοτική συνεργασία με τους Έλληνες παραγωγούς ενισχύοντας την ελληνικότητα της ταυτότητας μας. Η παραγωγή της Amstel γίνεται με υψηλής ποιότητας ελληνικό κριθάρι που προμηθεύεται από παραγωγούς της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας. Επιλέγοντας σαν πρώτη ύλη κριθάρι από την ελληνική γη, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δίνει μία πολύτιμη ανάσα στην αγροτική ανάπτυξη και υποστηρίζει ουσιαστικά τις θέσεις απασχόλησης στις τοπικές αγροτικές κοινωνίες, αλλά και συνολικά την ελληνική οικονομία.



Στην «Αλήθεια» της σταθερής κοινωνικής προσφοράς. H Amstel δημιούργησε ισχυρούς δεσμούς με την κοινωνία και τις τοπικές κοινότητες, οι οποίοι στηρίζονται στη συνεργασία και την αλληλεγγύη. Το 2007 οι καταστροφικές πυρκαγιές που έπληξαν τη χώρα στάθηκαν αφορμή να συμβάλλει  με πράξεις, στο έργο πρόληψης. Επένδυσε στην αγορά 15 πυροσβεστικών οχημάτων – αυτόνομες πυροσβεστικές μονάδες – τα οποία παραχωρήθηκαν σε 15 δήμους. Παράλληλα τον ίδιο χρόνο επιλέξαμε την περιοχή της Καλαμάτας για τη διεξαγωγή του Ετήσιου Συνέδριου της εταιρίας μας ώστε να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας εκεί, πραγματοποιήσαμε συμβολική δενδροφύτευση στον οικισμό Λαδά, ώστε να συμβάλλουμε στην αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος. Από το 2008 στηρίζουμε σταθερά το έργο της ΜΚΟ «Δίκτυο Μεσόγειος SOS” με τη χορηγία της εκστρατείας «Καθαρίστε τη Μεσόγειο» και το πρόγραμμα Amstel ECO. Τέλος, το 2011 εγκαινιάσαμε τη συνεργασία μας με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, η οποία λειτούργησε ως περιβαλλοντικός σύμβουλος στην προετοιμασία του Amstel Eco House, ενός σπιτιού που μιλάει οικολογικά, μία δράση του Προγράμματος Amstel Eco. με την υπογραφή της Amstel. Με τις πρωτοβουλίες μας επιδιώκουμε να δημιουργούμε ένα θετικό κοινωνικό αποτύπωμα που είναι και η ουσία του ρόλου μας ως υπεύθυνου εταιρικού πολίτη. Μερικοί από τους «καρπούς» αυτής της συνεργασίας, είναι η κατασκευή πνευματικών κέντρων στο Δήμο Γοργοπόταμου και στην Κοινότητα Ρυμνίου Κοζάνης καθώς και το κτίσιμο νηπιαγωγείων στις περιοχές Αιγάλεω, Αχαρνές και Περιστέρι. Στην προσπάθεια αυτή, επιλέγουμε με προσοχή τους συμμάχους μας και στηρίζουμε μη κυβερνητικούς φιλανθρωπικούς οργανισμούς, θέλοντας  να ενισχύσουμε ουσιαστικά στο πολύτιμο έργο τους.
Στην αλήθεια της καλής ισορροπίας ποιότητας και τιμής, μιας και οι Έλληνες καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε ένα προϊόν υψηλής ποιότητας σε μια προσιτή τιμή. 



Στην «αλήθεια» των αξιών της Amstel.  Ενός προϊόντος που ταυτίστηκε με την έννοια της φιλίας και της παρέας. Η Amstel είναι ο ιδανικός σύντροφος στην παρέα, στις στιγμές που μοιράζεται κανείς με τους φίλους και τους κοντινούς του ανθρώπους. Η απόλαυση μιας Amstel σε ωθεί να διασκεδάσεις, να χαρείς, να αξιοποιήσεις όμορφα και δημιουργικά κάθε στιγμή της ημέρας. Η Amstel σε εμπνέει να είσαι απλά ο εαυτός σου.
Στην «Αλήθεια» της σύνδεσης της μάρκας με πολύ σημαντικές πλευρές του Ελληνικού πολιτισμού.
Για περισσότερα από 10 χρόνια η Amstel στηρίζει ενεργά με Χορηγίες εξαιρετικούς Έλληνες καλλιτέχνες ανά την Ελλάδα, υποστηρίζει σημαντικά περιφερειακά φεστιβάλ ελληνικής μουσικής (π.χ. Νεστώριο, Αρδας), συναυλίες και μουσικές σκηνές, θεατρικά δρώμενα και παραστάσεις του Εθνικού θεάτρου αλλά και πολλών άλλων θεατρικών σκηνών. Στο ποδόσφαιρο, η Amstel για 11 χρόνια υπήρξε χορηγός του UEFA Champions League, από το 1994 έως το 2005, αναπτύσσοντας μία πλατφόρμα δραστηριοποίησης στην αγορά που είχε έντονα να κάνει με το ποδόσφαιρο. Το 2006, η Amstel στράφηκε στη χορηγία του ελληνικού πρωταθλήματος μέχρι το 2007 και στη συνέχεια  χορηγούσε το μεγαλύτερο μέρος των ομάδων της διοργάνωσης μέχρι το 2009. Aπό το 2008, η Amstel είναι Υπερήφανος Χορηγός της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου.
Στην «Αλήθεια» της σχέσης του αμοιβαίου σεβασμού που έκτισε η Amstel από το ξεκίνημά της με τους εμπορικούς συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα. Η Amstel διακινείται από 1500 διακινητές ανά την Επικράτεια, είναι τοποθετημένη σε πάνω από 100000 καταστήματα και αυτή η σχέση ήταν βασισμένη πάντα στον αμοιβαίο σεβασμό και την εμπιστοσύνη. Τέλος,  όλα αυτά βασίζονται στην «Αλήθεια» 1100 ανθρώπων που εργάζονται στα τρία (3) εργοστάσια ανά την Ελλάδα και που ακόμα και στις συνθήκες της κρίσης έχουν ένα σκοπό, να γονιμοποιούν τις ικανότητες και το μεράκι τους, ώστε να προσφέρουν στους Έλληνες καταναλωτές των «καλύτερή» τους μπύρα, την Amstel, σε άριστη πάντα ποιότητα.
Σήμερα πια η μάρκα πιο δυνατή και πιο κοντά στον Έλληνα καταναλωτή γυρίζει σελίδα και ανανεώνεται …
Αναρωτηθήκαμε πως θα μπορούσε κάποιος να αλλάξει το παραμικρό στην No1 μπίρα στις προτιμήσεις των Ελλήνων; Και η απάντηση ήταν προφανής: θα επενδύαμε στον εκσυγχρονισμό της φιάλης … αλλά θα διατηρούσαμε στο ακέραιο την ποιότητα και την ίδια αξεπέραστη γεύση, που την έχουν τοποθετήσει στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών για σχεδόν 47 χρόνια.
Μετά από μια επιτυχημένη πορεία 12 ετών, το παλιό μπουκάλι της Amstel παραχωρεί τη θέση του στο καινούργιο. Η νέα φιάλη, η οποία στις αρχές Απριλίου κυκλοφορεί σε όλη την Ελλάδα, διαθέτει πιο ελκυστική εμφάνιση, η οποία προβάλλει τη διαχρονική αυθεντικότητα της μάρκας, ενισχύει την αίσθηση της υψηλής ποιότητάς της και μεγιστοποιεί την διαφορετικότητα της εικόνας της. Με όχημα τη νέα φιάλη, η Amstel συνεχίζει να εξελίσσεται, να καινοτομεί, να διαφοροποιείται και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ως σημείο αναφοράς της ποιότητας στην Ελλάδα!
Η αλλαγή της φιάλης της Amstel σηματοδοτεί το επόμενο βήμα για την μάρκα η οποία προχωράει μπροστά διατηρώντας όμως στο ακέραιο την ποιότητα και την ίδια αξεπέραστη γεύση που την έχουν κατατάξει στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών της για περισσότερο από 47 χρόνια. 
Ας υποδεχτούμε λοιπόν την ανανεωμένη Amstel και ας ευχηθούμε την ίδια επιτυχημένη πορεία στη νέα σελίδα της ιστορίας της!
Καλή σας απόλαυση!

Περισσότερες πληροφορίες για την Amstel
Χαρακτηριστικά της AMSTEL
Τύπος: Ξανθιά Lager
Χαρακτηριστικά: Πρώτη σε κατανάλωση μπίρα στην Ελλάδα με 45 και πλέον χρόνια ποιοτικής παρουσίας. Το χρυσό της χρώμα είναι αποτέλεσμα συνδυασμού ανοιχτόχρωμης και σκουρόχρωμης βύνης. Έχει γεμάτη γεύση και άρωμα λυκίσκου και μαγιάς.
Αλκοόλ: 5%

Η Ιστορία της Amstel στην Ελλάδα
H Αmstel λανσάρεται στην Ελλάδα το 1965 από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία ΑΕ., η οποία ιδρύθηκε από Έλληνες επιχειρηματίες σε συνεργασία με την Amstel Brewerij B.V. Το πρώτο εργοστάσιο ιδρύθηκε στην Αθήνα την ίδια χρονιά.
Στη δεκαετία του 60, οι Έλληνες άρχισαν να ξεχνάνε τις άσχημες εμπειρίες των πολέμων και η Ελληνική οικονομία να επανέρχεται σιγά-σιγά σε φυσιολογικούς ρυθμούς. Η ψυχαγωγία έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο την περίοδο εκείνη για προφανείς λόγους, ενώ παράγονται πολλές ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες με διάσημους ηθοποιούς. Χαρακτηριστικά, η Amstel διαφημίστηκε έμμεσα σε πολλές από αυτές τις ταινίες αλλά και στις έγχρωμες παραγωγές που εμφανίστηκαν στη δεκαετία του 70, εικόνες και αποσπάσματα από τις οποίες μπορείτε να δείτε ακριβώς πίσω σας.
AMSTEL «γιατί έτσι σας αρέσει»
Το 1974, λάνσαρε το ιστορικό σλόγκαν το οποίο την ακολουθεί μέχρι σήμερα, «γιατί έτσι σας αρέσει», δίνοντας έναν πολύ καλό λόγο στους Έλληνες να αντιμετωπίσουν τα πολιτικά δρώμενα της εποχής εκείνης. Από τότε, η Amstel είναι σύμβολο «ελεύθερου πνεύματος, περηφάνιας και αυτοπεποίθησης». Ταινία ορόσημο εκείνης της εποχής για όσους τη θυμούνται ήταν «ο βοσκός» η οποία ήταν και η πρώτη που επικοινώνησε το νέο αυτό σλόγκαν.
1974 Η ίδρυση του δεύτερου εργοστασίου στη Θεσσαλονίκη / 1.000.000 εκατόλιτρα
Λόγω της μεγάλης ανάπτυξης της μάρκας και για να ικανοποιήσει αυξανόμενες παραγωγικές ανάγκες, η εταιρία προχώρησε το 1974 στην ίδρυση 2ου εργοστασίου στη Θεσσαλονίκη, που σύντομα θα ξεπεράσει το ένα εκατομμύρια εκατόλιτρα. Η Αmstel γίνεται αποδεκτή με ενθουσιασμό από τους Έλληνες καταναλωτές, καθιστώντας την «συνώνυμο της μπίρας». Η προτίμηση αυτή κορυφώθηκε το 1976 όταν έγινε η πρώτη μπίρα σε πωλήσεις στην Ελλάδα, γεγονός που ισχύει έως σήμερα.
1980 η AMSTEL πραγματοποιεί την πρώτη αλλαγή στην εμφάνισή της
Το 1980 η Amstel πραγματοποιεί την πρώτη ανανέωση της εμφάνισής της με την αλλαγή της φιάλης. Τη δεκαετία αυτή, οι Έλληνες προσπαθούν να αποκτήσουν μία νέα ταυτότητα αλλά ασχολούνται ακόμη ενεργά με την πολιτική. Ταξιδεύουν λοιπόν αρκετά και βγαίνουν έξω συχνά, χωρίς να έχουν ιδιαίτερες ανησυχίες ενώ την ίδια χρονιά λανσάρεται η διαφημιστική καμπάνια « Νοσταλγικές στιγμές».
Η Amstel εξακολουθεί να είναι μια σημαντική μάρκα για τους Έλληνες και το 1981 χαρακτηριστικά ξεκίνησε τη λειτουργία του και το τρίτο ζυθοποιείο στην Πάτρα, με ιδιαίτερα σύγχρονες εγκαταστάσεις.
1982 Η ελληνική αγορά καλωσορίζει το «κουτάκι» της Amstel
Το 1982 κάνει την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά το «κουτάκι» της Amstel.
1988 Η AMSTEL καλωσορίζει στην οικογένειά της την AMSTEL BOCK
To 1988, η οικογένεια προϊόντων της Amstel εμπλουτίζεται με την Amstel Bock, τη μαύρη μπίρα, με περιεκτικότητα σε αλκοόλ 7%.
1993 H AMSTEL καλωσορίζει στην οικογένειά της την AMSTEL LIGHT
Την δεκαετία του 90, οι Έλληνες έρχονται πιο κοντά στον ευρωπαϊκό τρόπο ζωής, πράγμα που επηρεάζει και την επικοινωνία της μάρκας δίνοντας έμφαση σε περισσότερα lifestyle στοιχεία. Το 1993 είναι η χρονιά της Amstel Light, μία δροσιστική μπίρα με όλη την γεύση της Amstel και 40% λιγότερες θερμίδες λόγω της μικρότερης περιεκτικότητας σε αλκοόλ.
H AMSTEL εντάσσει την αξίες της φιλίας και της παρέας στην επικοινωνία της
Λίγο πριν την αλλαγή της δεκαετίας η Amstel γίνεται συνώνυμο της Φιλίας. Η καμπάνια «3 φίλοι» γίνεται η απόλυτη έκφραση της αξίας της φιλίας που εκπροσωπεί η μάρκα, και αντικατοπτρίζει πολύ επιτυχημένα την προσωπικότητά της 
2000 η AMSTEL ακολουθεί τις νέες τάσεις και εξελίσσεται αλλάζοντας για 2η φορά τη φιάλη της.
Ο 21ος αιώνας βρίσκει την Ελλάδα να αναπτύσσει την οικονομία της και τις ανθρώπινες σχέσεις να παίζουν σημαντικό ρόλο ακόμη, αν και έχουν γίνει πιο περίπλοκες.
Το σλόγκαν της Amstel «γιατί έτσι σας αρέσει» χαρακτηρίζει ακόμη την επικοινωνία της μάρκας, τονίζοντας αξίες όπως η φιλία, η παρέα, η αληθινή διασκέδαση και οι ζεστές στιγμές, τις οποίες συνοδεύει πάντα μια παγωμένη μπίρα Amstel.
Το 2000 αποτελεί έναν ακόμα σταθμό στην εξέλιξη της εμφάνισης της Amstel, με την ανανέωση της φιάλης της.
2007 άλλο ένα νέο μέλος προστίθεται στην οικογένεια της AMSTEL, η AMSTEL PULSE
Το 2007 λανσάρεται στην ελληνική αγορά η Amstel Pulse, μία νέα μπίρα, με αναζωογονητική γεύση, ευκολόπιοτη, με πρωτοποριακό σχεδιασμό και μοντέρνα φιάλη με καμπύλες. Παράλληλα η Amstel ενεργοποιεί δυναμικά την επικοινωνία της φιλίας μέσα από τις ταινίες της με το λανσάρισμα της νέας τηλεοπτικής επικοινωνίας «μικρές θυσίες – μεγάλες φιλίες» .
2010 H οικογένεια της AMSTEL συνεχίζει να μεγαλώνει με τον ερχομό της AMSTEL PREMIUM PILSENER
Το νέο μοναδικό προϊόν της Amstel, αποτελεί την αυθεντική συνταγή Pilsener, που πρωτοπαρασκευάσαν οι Αρχιζυθοποιοί της Amstel. Μια μπίρα που συγκεντρώνει όλη την εμπειρία της Amstel στη ζυθοποίηση, από το 1870 ως σήμερα. Έχει βαθύ χρυσαφένιο χρώμα, γεμάτη και πλούσια ισορροπημένη γεύση, με χαρακτηριστική γεύση λυκίσκου και αφρό πλούσιο και φινετσάτο.



Σχόλια (2)
Προσθήκη σχολίου

31-01-2014 19:54Μυλωνα Μαριτσα

Θα ήθελα να μάθω τον συντάκτη του κειμένου, επειδή θέλω να χρησιμοποιήσω κάποιες πληροφορίες για την πτυχιακή μου εργασία και μου είναι απαραίτητο. Ευχαριστώ.

Απάντηση

17-01-2014 13:30ΜΑΡΟΥΦΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΚΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΗΡΑΣ 16 ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΨΥΓΕΙΟ ΤΗΣ ΑMSTEL ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΚΟ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙΜΕΓΑΛΗ.Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία