BACK TO
TOP
Special Reports

Παράδειγμα προς μίμηση η προώθηση του γαλλικού κρέατος

Συνώνυμο ποιότητας και αποτέλεσμα παραδοσιακής παραγωγής, η μάρκα γαλλικού κρέατος Bovillage βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της.

Γαλλικό κρέας με ταυτότητα «Bovillage»

3
0
Αντιπροσωπεύει τη συνολική πολιτική προώθησης κρέατος, που ακολουθούν οι Γάλλοι επαγγελματίες του κλάδου (κτηνοτρόφοι, σφαγεία, έμποροι), προκειμένου να διατηρούν την πρώτη θέση στις εξαγωγές κρέατος στην Ε.Ε. και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για τις άλλες χώρες

Η δέσμευση και η συμμετοχή ολόκληρου του γαλλικού κλάδου παίρνουν μορφή μέσα από τις αξίες της μάρκας Bovillage: Προέλευση, τεχνογνωσία, συνεχής παρουσία στο πλευρό των πελατών της.
Με ηγετική θέση στην Ελλάδα, η Γαλλία βρίσκεται στην κορυφή της προτίμησης των Ελλήνων επαγγελματιών του κλάδου. Αναγνωρισμένη για την ποιότητά της, η μάρκα Bovillage δραστηριοποιείται με ένα ιδιαιτέρως ευρύ πρόγραμμα επικοινωνίας προς τους Έλληνες επαγγελματίες του χώρου λιανικής και χονδρικής πώλησης κρέατος

Μία μάρκα για τις ανάγκες της ελληνικής αγοράςΗ μάρκα Bovillage δημιουργήθηκε το 2009, με κοινή πρωτοβουλία της Γαλλικής Διεπαγγελματικής Ζώντων Ζώων και Κρέατος (INTERBEV) και των μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου. Συνοδεύεται από ένα σύμφωνο ποιότητας και τεχνικών προδιαγραφών με βάση τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς

Tι σημαίνει «Bovillage»Με τη μάρκα «Bovillage» μπορούν να επισημανθούν μόνο τα κρέατα που προέρχονται από νεαρά μοσχάρια, τα οποία γεννήθηκαν, εκτράφηκαν και εσφάγησαν στη Γαλλία
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για κρέας νωπό (σφάγιο ή μυς) προερχόμενο από ζώα
- Των οποίων ο ένας τουλάχιστον γονέας ανήκει σε κρεοπαραγωγική ράτσα
- Τα οποία εκτράφηκαν σε κτηνοτροφικές μονάδες που έχουν υπογράψει και σέβονται τη «Χάρτα Καλών Πρακτικών Εκτροφής»
- Τα οποία εσφάγησαν σε σφαγείο πιστοποιημένο από τη μάρκα Bovillage και ανήκουν στις επιχειρήσεις μέλη του «Club Μοσχαρίσιου Κρέατος Ευρώπη» (CVBE)
Επίσης, το κρέας Bovillage προέρχεται από σφάγια:
- Με ελάχιστο βάρος 360 κιλά (εκτός από τα νεαρά μοσχάρια μικρότερα των 12 μηνών
- Με διάπλαση το λιγότερο
- Με πάχυνση στο στάδιο 2 ή

Δυναμική επικοινωνιακή καμπάνια για το γαλλικό μοσχαρίσιο κρέαςΗ εικαστική ταυτότητα της μάρκας «Bovillage» παρουσιάζει έναν αληθινό «κόσμο», ένα «σύμπαν» όπου παρουσιάζονται όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου του κρέατος, που βρίσκονται πάντα στο πλευρό των πελατών τους, σε Ιταλία, Ελλάδα και Πορτογαλία, τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η μάρκα.
Το εικαστικό της επικοινωνιακής καμπάνιας Bovillage αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες αυτές, που αποκτούν μορφή και συμβολίζονται από τον κτηνοτρόφο, τον κτηνίατρο και το εμπορικό στέλεχος.
Τρεις πρωταγωνιστές με ένα κοινό όραμα: την προσφορά ενός ποιοτικού προϊόντος, αποτέλεσμα παραδοσιακής και φυσικής εκτροφής, με σεβασμό στις υγειονομικές εγγυήσεις και την ιχνηλασιμότητα καθώς και σταθερή και μόνιμη ποιότητα, τόσο στο παρεχόμενο προϊόν όσο και την υπηρεσία

Ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων και επικοινωνίας Η μάρκα Bovillage δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με ένα ευρύ πρόγραμμα επικοινωνίας: Από τη διαφημιστική καμπάνια της μάρκας, έως την έκδοση ειδικών επαγγελματικών newsletters, τη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων κοπής κρέατος, εταιρικές VIP εκδηλώσεις για τους πελάτες της, αλλά και τη συμμετοχή σε κλαδικές διεθνείς και τοπικές εκθέσεις.
Επίσης, με στόχο την καλύτερη πληροφόρηση των Ελλήνων επαγγελματιών, η μάρκα Bovillage δημιούργησε και έθεσε στη διάθεσή τους δύο πολύ βασικά εργαλεία: Τον οδηγό κοπής και την αφίσα κοπής Bovillage. Το εκπαιδευτικό αυτό κιτ διανέμεται στους επαγγελματίες και τους σπουδαστές των σχολών, στο πλαίσιο των σεμιναρίων κοπής, των κλαδικών εκθέσεων αλλά και κατόπιν μεμονωμένης αίτησης του ενδιαφερόμενου.
Επίσης, στην ιστοσελίδα www.bovillage.eu, οι επαγγελματίες μπορούν να λάβουν σημαντικές πληροφορίες για τον γαλλικό κλάδο κρέατος, τις κρεοπαραγωγές φυλές, την παραδοσιακή εκτροφή, τη φυτική διατροφή, την τεχνογνωσία των γαλλικών επιχειρήσεων, την ιχνηλασιμότητα κ.α.
Η ιστοσελίδα εμπλουτίστηκε από το 2012 με κατηγορία σχετική με τη διατροφή, όπου προβάλλονται συνταγές με βάση το βόειο κρέας καθώς και χρήσιμες συμβουλές για το ψήσιμο και τη συντήρηση του κρέατος

Το μήνυμα της καμπάνιας: Bovillage. Κάθε μέρα στο πλευρό σας! «Για τον γαλλικό κλάδο, προτεραιότητα είναι να βρίσκεται πάντα στο πλευρό σας
- Προσφέροντάς σας πάντα προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας
- Ικανοποιώντας πάντα σταθερά τις παραγγελίες σας.
- Στηρίζοντας πάντα την ανάπτυξη των πωλήσεών σας
Ένα προϊόν ποιότητας: Κρέας από νεαρό μοσχάρι, αποτέλεσμα παραδοσιακής εκτροφής και υψηλής τεχνογνωσίας
Bovillage: η μάρκα ποιότητας της Γαλλίας, πάντα στο πλευρό σας!»
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία