Σύµφωνα µε τα στοιχεία που παρουσιάζει σε έκθεσή της για τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική η ΠΑΣΕΓΕΣ, στις καλλιεργούµενες εκτάσεις η µέση αξία ήταν 57,8 ευρώ/στρµ. και στους βοσκότοπους 14,9 ευρώ/στρµ.
Και στις δύο περιπτώσεις οι συντάκτες της έκθεσης διαπιστώνουν ότι οι διαφορές µεταξύ των Περιφερειών κυµαίνονται ευρύτατα: Για τις καλλιεργούµενες εκτάσεις οι διαφορές κυµαίνονται από 106,1 ευρώ/στρµ. στην Κρήτη έως 27,9 ευρώ/στρµ. στο Νότιο Αιγαίο, ενώ στους βοσκότοπους το εύρος της διακύµανσης περιορίζεται (από 20,3 ευρώ/στρµ. στην Κρήτη, έως 7,8 ευρώ/στρµ. στην Αττική)
Όσον αφορά τις ανισότητες µεταξύ των περιφερειών, η µέση αξία των ιστορικών (εκτατικών) δικαιωµάτων ως προς το σύνολο των δυνητικά επιλέξιµων εκτάσεων κάθε Περιφέρειας κυµαίνεται ευρύτατα, µε το µεγαλύτερο µέγεθος να αντιστοιχεί στην Περιφέρεια της Κρήτης (58,8 ευρώ/στρµ.) και το µικρότερο στην Ήπειρο (16,4 ευρώ/στρµ.).
Όλα τα παραπάνω στοιχεία αναλύονται από τους συντάκτες της έκθεσης, προκειµένου να ενισχυθεί η επιχειρηµατολογία της Οργάνωσης υπέρ της εφαρµογής του σεναρίου, που θέλει την Ελλάδα µία ενιαία περιφέρεια όσον αφορά την αξία του δικαιώµατος ενίσχυσης, µέχρι το 2019, στα πλαίσια της µεταρρύθµισης της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής.
Και στις δύο περιπτώσεις οι συντάκτες της έκθεσης διαπιστώνουν ότι οι διαφορές µεταξύ των Περιφερειών κυµαίνονται ευρύτατα: Για τις καλλιεργούµενες εκτάσεις οι διαφορές κυµαίνονται από 106,1 ευρώ/στρµ. στην Κρήτη έως 27,9 ευρώ/στρµ. στο Νότιο Αιγαίο, ενώ στους βοσκότοπους το εύρος της διακύµανσης περιορίζεται (από 20,3 ευρώ/στρµ. στην Κρήτη, έως 7,8 ευρώ/στρµ. στην Αττική)
Όσον αφορά τις ανισότητες µεταξύ των περιφερειών, η µέση αξία των ιστορικών (εκτατικών) δικαιωµάτων ως προς το σύνολο των δυνητικά επιλέξιµων εκτάσεων κάθε Περιφέρειας κυµαίνεται ευρύτατα, µε το µεγαλύτερο µέγεθος να αντιστοιχεί στην Περιφέρεια της Κρήτης (58,8 ευρώ/στρµ.) και το µικρότερο στην Ήπειρο (16,4 ευρώ/στρµ.).
Όλα τα παραπάνω στοιχεία αναλύονται από τους συντάκτες της έκθεσης, προκειµένου να ενισχυθεί η επιχειρηµατολογία της Οργάνωσης υπέρ της εφαρµογής του σεναρίου, που θέλει την Ελλάδα µία ενιαία περιφέρεια όσον αφορά την αξία του δικαιώµατος ενίσχυσης, µέχρι το 2019, στα πλαίσια της µεταρρύθµισης της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής.