BACK TO
TOP
Διαρθρωτικά Μέτρα

Ως 30 Σεπτέμβρη προτάσεις οινοποιών για το νέο πρόγραμμα προώθησης

Οι ενδιαφερόμενες ιδιωτικές και συνεταιριστικές οινοποιητικές επιχειρήσεις καλούνται μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου να υποβάλλουν τις προτάσεις τους για το νέο πρόγραμμα προώθησης - προβολής ελληνικών κρασιών, ύψους 16 εκατ. ευρώ ετησίως, που προκηρύχθηκε.

Προτιμούν το βιολογικό κρασί οι Γερμανοί

2
0

Να σημειωθεί ότι με προηγούμενη προκήρυξη που έληξε στις 25 Ιουνίου, στο πρόγραμμα για την τριετία 2015-2017 μέχρι τώρα αξιολογήθηκαν και εγκρίθηκαν 18 προγράμματα προώθησης και προβολής συνολικού προϋπολογισμού 15,5 εκατ. ευρώ, ενώ αναμένεται η έγκριση άλλων 15 προγραμμάτων.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, το νέο πρόγραμμα για την προβολή και προώθησή τους σε αγορές τρίτων εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης χωρών (ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Ελβετία κ.α.), που προκηρύχθηκε από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, με εντολή του Υπουργού Γιώργου Καρασμάνη στοχεύει στην ενδυνάμωση του εξαγωγικού προσανατολισμού των ελληνικών κρασιών.

Το νέο πρόγραμμα, προϋπολογισμού 16 εκατ. ευρώ ετησίως για την περίοδο 2015-2018, πέραν της αύξησης των εξαγωγών σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού, αποσκοπεί ταυτόχρονα στην κατοχύρωση της θέσης του ελληνικού κρασιού ως επάξιου πρεσβευτή της ελληνικής διατροφικής κουλτούρας διεθνώς, επισήμανε σε δηλώσεις του ο κ. Καρασμάνης.

Έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης προκήρυξης, που έληξε στις 25 Ιουνίου, με βάση την οποία μέχρι τώρα αξιολογήθηκαν και εγκρίθηκαν 18 προγράμματα προώθησης και προβολής συνολικού προϋπολογισμού 15,5 εκατ. ευρώ για την τριετία 2015-2017, ενώ αναμένεται η έγκριση άλλων 15 προγραμμάτων, πρόσθεσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης.

Οι ενδιαφερόμενες ιδιωτικές και συνεταιριστικές οινοποιητικές επιχειρήσεις καλούνται μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου να υποβάλλουν τις προτάσεις τους για την προώθηση και προβολή των κρασιών τους μέσω :

• Καταχωρίσεων στον καθημερινό και εξειδικευμένο Τύπο.

• Διαφήμισης σε οπτικοαουστικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο) και το  Διαδίκτυο, καθώς και της δημιουργίας ιστοσελίδων.

• Παραγωγής έντυπου υλικού (φυλλάδια, ενημερωτικά έντυπα, χάρτες κ.α.).

• Συμμετοχών σε εμπορικές και άλλες εκθέσεις, καθώς και σε ομαδικά εκθεσιακά περίπτερα, που παρουσιάζουν προϊόντα από διάφορα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

• Επιδείξεων και γευσιγνωσίες σε σημεία πώλησης.

• Δημοσίων σχέσεων.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία