BACK TO
TOP
Διαρθρωτικά Μέτρα

Τρέχει ο χρόνος πυκνώνουν τα κόσκινα για τα καινούργια Σχέδια Βελτίωσης

H αγορά µέχρι ενός τρακτέρ θα µπορεί να συµπεριληφθεί στο αίτηµα ενίσχυσης µέσω των Σχεδίων Βελτίωσης, σύµφωνα µε τις νεότερες διευκρινήσεις των διαχειριστικών αρχών.

Τρέχει ο χρόνος πυκνώνουν τα κόσκινα για τα καινούργια Σχέδια Βελτίωσης

4
0

Πρακτικά αυτό µεταφράζεται πως αν, για παράδειγµα, βάσει του TEReS σε µια εκµετάλλευση αντιστοιχεί ιπποδύναµη κινητήρα 150 αλόγων και στο σχέδιο βελτίωσης ο παραγωγός εγγράψει πρόταση για δύο τρακτέρ µε αθροιστικά ίδια ιπποδύναµη –ένα µε 70 άλογα και ένα µε 80 άλογα- τότε ο δεύτερος ελκυστήρας δεν θα επιδοτείται.

Παράλληλα ξεκαθαρίζεται ότι δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένα αναπόσβευστο τρακτέρ (ηλικίας κάτω των 12 ετών) στην εκµετάλλευση γενικότερα ώστε να επιδοτηθεί ο αγρότης για την αγορά τρακτέρ. Η ηλικία του µηχανήµατος προσδιορίζεται βάσει της πρώτης άδειας κυκλοφορίας. Αυτό αναµένεται να δηµιουργήσει πρόβληµα σε όσους επιθυµούν να κάνουν τη µετάβαση από τις εκτατικές καλλιέργειες στις δενδρώδεις και δεν θα µπορούν να επιδοτηθούν για τρακτέρ, αν, για παράδειγµα διαθέτουν ένα χωραφάδικο του 2009.

Στις κρίσιµες αυτές διευκρίνισεις για τη σύνταξη επενδυτικών φακέλων στο πλαίσιο των Σχεδίων Βελτίωσης,  αναφέρθηκε ο Ευθύµιος Τσιατούρας, προϊστάµενος της Μονάδας Επενδύσεων στις Γεωργικές Εκµεταλλεύσεις της ΕΥΕ ΠΑΑ, κατά τη διάρκεια της 7ης ενηµερωτικής συνάντησης, στην Κοµοτηνή.

Διαβάστε εδώ ολόκληρο το σχετικό δημοσίευμα

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία