BACK TO
TOP
Φιλοξενία

Χρήσιμα tips από την Axia Hospitality για τους Έλληνες Ξενοδόχους

Η ανάπτυξη της ελληνικής ξενοδοχειακής επιχείρησης έχει στόχο την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού. Η AXIA HOSPITALITY, η πρώτη εταιρεία στην χώρα μας που δραστηριοποιείται στην διαχείριση ξενοδοχειακών κρατήσεων είναι εδώ, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της, για να στηρίξει την βαριά βιομηχανία της Ελλάδας, τον τουρισμό.

Χρήσιμα tips από την Axia Hospitality για τους Έλληνες Ξενοδόχους

3
0

Χάρη στην χρήση των πιο εξελιγμένων συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων και το άρτια καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό της στοχεύει στην αύξηση της μέσης τιμής και φυσικά της πληρότητας μέσα από τα online και offline συστήματα κρατήσεων.

Η AXIA έχει τη δυνατότητα να συντονίζει το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση αλλά και να διαμορφώσει την εικόνα του site του κάθε ξενοδοχείου που συνεργάζεται. Οι λύσεις που δίνει είναι πάντα σχεδιασμένες με βάση τις ανάγκες και τους στόχους που θέτει η κάθε επιχείρηση αφού όπως λέει και το μότο της "πρόκειται για ένα όπλο στα χέρια του κάθε ξενοδόχου..."

Ο πρόεδρός της, Γιάννης Κυρίτσης δίνει ορισμένα Business Tips στους ξενοδόχους της Ελλάδας με σκοπό να υπάρχει σταθερή πληρότητα στα ξενοδοχειακά καταλύματα καθώς και να βοηθήσει να διαχειριστεί ο ξενοδόχος με τον καλύτερο δυνατό τους νεκρούς μήνες του υπόλοιπου χρόνου.

Στο καίριο ερώτημα πως να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις σας:

•             Προσφέροντας εκπτώσεις σε  «περιορισμένο κοινό»

•             Δημιουργώντας δυναμικά πακέτα ανά χώρα (Flight- accomodation- tranfers)

•             Χρησιμοποιώντας στο website σας καλύτερες τεχνικές στο που βρίσκεται το BOOK NOW της πλατφόρμας σας.

•             Δίνοντας εκπτώσεις στους πελάτες σας από τα προηγούμενα χρόνια μέσα από newsletters.

•             Ενθαρρύνοντας τους πελάτες να γράφουν το σχόλιό τους στο Tripadvasor ή το Yelp.

Επίσης, δίνει χρήσιμες εναλλακτικές λύσεις για το πως θα επιμηκύνεται την τουριστική περίοδο.

•             Στοχεύοντας σε χώρες- πελάτες οι οποίοι ταξιδεύουν αυτούς τους χειμερινούς μήνες (π.χ. Κίνα- Κορέα- Ιαπωνία)

•             Καταχωρώντας το ξενοδοχείο σε ΟΤΑ'S (Online Travel Agencies) από τις παραπάνω χώρες κ όχι μόνο.

•             Παίζοντας με τις προσφορές.

•             Κάνοντας συνεργασίες με άλλα ξενοδοχεία άλλης περιοχής, ώστε να φτιάξετε πακέτα.

•             Δημιουργώντας συνεργασίες με διάφορα Flash Sales ανά τον κόσμο.

 

Το μεσογειακό κλίμα της Ελλάδας είναι ιδανικό για τουρισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Σήμερα μία από τις βασικές προτεραιότητες της εταιρείας Axia Hospitality είναι να δημιουργήσει μία δυναμική και βιώσιμη τουριστική ξενοδοχειακή υποδομή για όλες τις εποχές του χρόνου που θα συμβαδίζει τις τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής.

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία