Η εταιρεία Chobani, συνεργαζόμενη με τις αμερικάνικες αρχές έχει προχωρήσει σε απόσυρση των προϊόντων από τα ράφια των σουπερ μάρκετ μετά από επώνυμες καταγγελίες πολιτών για εμφάνιση μούχλας. Η εταιρεία έχει προχωρήσει σε εσωτερική έρευνα ώστε να εντοπίσει την αιτία εμφάνισης της μούχλας στα προϊόντα. Όπως δήλωσαν υπεύθυνοι της εταιρείας, τα περιστατικά είναι μεμονωμένα και εντοπίζονται στη μονάδα παραγωγής της εταιρείας στο Αιντάχο και αποτελούν λιγότερο από το 5% της συνολικής παραγωγής της.
Η εταιρεία συνεργάζεται με τους λιανέμπορους για να απομακρύνει όλα τα γιαούρτια με κωδικό 16-012 και ημερομηνία λήξης από 11 Σεπτεμβρίου έως 7 Οκτωβρίου.
Η εταιρεία Chobani προσπαθώντας να υποβαθμίσει το ζήτημα, δηλώνει σε όλους τους τόνους ότι είναι ζήτημα ποιότητας και όχι διατροφικής ασφάλειας.
Η Chobani εμφανίστηκε ξαφνικά στην αμερικανική αγορά το 2007, όταν το ελληνικό γιαούρτι ήταν μάλλον άγνωστο στις ΗΠΑ. Σήμερα, είναι ο μεγαλύτερος πωλητής ελληνικού τύπου γιαουρτιού στη χώρα, ενώ το γιαούρτι αυτό έχει εκτοπίσει τα υπόλοιπα είδη από τα ράφια του σούπερ μάρκετ, καταλαμβάνοντας πλέον το 35% του χώρου
Ο ίδιος ο Ulukaya έχει γίνει δισεκατομμυριούχος, σύμφωνα τουλάχιστον με τα στοιχεία του Bloomberg
Η εταιρεία συνεργάζεται με τους λιανέμπορους για να απομακρύνει όλα τα γιαούρτια με κωδικό 16-012 και ημερομηνία λήξης από 11 Σεπτεμβρίου έως 7 Οκτωβρίου.
Η εταιρεία Chobani προσπαθώντας να υποβαθμίσει το ζήτημα, δηλώνει σε όλους τους τόνους ότι είναι ζήτημα ποιότητας και όχι διατροφικής ασφάλειας.
Η Chobani εμφανίστηκε ξαφνικά στην αμερικανική αγορά το 2007, όταν το ελληνικό γιαούρτι ήταν μάλλον άγνωστο στις ΗΠΑ. Σήμερα, είναι ο μεγαλύτερος πωλητής ελληνικού τύπου γιαουρτιού στη χώρα, ενώ το γιαούρτι αυτό έχει εκτοπίσει τα υπόλοιπα είδη από τα ράφια του σούπερ μάρκετ, καταλαμβάνοντας πλέον το 35% του χώρου
Ο ίδιος ο Ulukaya έχει γίνει δισεκατομμυριούχος, σύμφωνα τουλάχιστον με τα στοιχεία του Bloomberg