Η έρευνα που χρηματοδοτήθηκε και δημοσιεύτηκε από τη Σύμπραξη των αγροτικών βιομηχανιών για την έρευνα και την ανάπτυξη (RIRDC), απευθύνθηκε σε 4 ομάδες- καταναλωτές, αγρότες, επιχειρήσεις τροφίμων και τοπικές κοινωνίες
Η συντάκτρια της έρευνας, Βίκι Γουντμπερν υποστήριξε ότι η μελέτη αναγνωρίζει μια σειρά πλεονεκτημάτων και αδυναμιών στα Farmers’ Market της Αυστραλίας και για τις 4 εμπλεκόμενες ομάδες
Ειδικότερα, το 80% των συμμετεχόντων στην έρευνα ανέφεραν ότι είχαν κέρδος από τη συμμετοχή στα Farmers’ Market. Επίσης, τα Farmers’ Market τους παρείχαν όχι μόνο μια οικονομικά βιώσιμη διέξοδο για τη διακίνηση των προϊόντων τους αλλά τους πρόσφερε προστιθέμενη αξία στα προϊόντα, τους βοήθησε να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους, να τεστάρουν νέα προϊόντα και να βελτιώσουν και άλλες παραμέτρους της εργασίας τους όπως η διοίκηση και το μάρκετινγκ
Βέβαια, μόλις το 7% από αυτούς τους αγρότες και τις αγροτικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά τα Farmers’ Market για να διαθέτουν τα προϊόντα τους. Η πλειοψηφία χρησιμοποιούσε και άλλες αγορές
Από την πλευρά, τα Farmers’ Market προσφέρουν στους καταναλωτές φρέσκα, τοπικά και εποχιακά τρόφιμα, απευθείας από τους παραγωγούς. Μαθαίνουν πως παράγονται τα τρόφιμα που καταναλώνουν, ενισχύουν τις τοπικές επιχειρήσεις και βοηθούν στην προστασία του περιβάλλοντος
Μεταξύ των οικονομικών πλεονεκτημάτων σημειώνονται στην έρευνα τα εξής: ενίσχυση υγείας, εκπαίδευσης, τουρισμού, κοινωνικής συνοχής και ανάπτυξης της υπαίθρου
Βέβαια, η συντάκτρια της έρευνας, Βίκι Γουντμπερν, τονίζει ότι τα Farmers’ Market δεν εξυπηρετούν και ίσως δεν ταιριάζουν σε όλες τις κοινότητες
Ολόκληρη η έρευνα με τίτλο: «Κατανοώντας τα χαρακτηριστικά των Farmers’ Market της Αυστραλίας» είναι διαθέσιμη (στα αγγλικά) στην ιστοσελίδα: https://rirdc.infoservices.com.au/items/14-040
Η συντάκτρια της έρευνας, Βίκι Γουντμπερν υποστήριξε ότι η μελέτη αναγνωρίζει μια σειρά πλεονεκτημάτων και αδυναμιών στα Farmers’ Market της Αυστραλίας και για τις 4 εμπλεκόμενες ομάδες
Ειδικότερα, το 80% των συμμετεχόντων στην έρευνα ανέφεραν ότι είχαν κέρδος από τη συμμετοχή στα Farmers’ Market. Επίσης, τα Farmers’ Market τους παρείχαν όχι μόνο μια οικονομικά βιώσιμη διέξοδο για τη διακίνηση των προϊόντων τους αλλά τους πρόσφερε προστιθέμενη αξία στα προϊόντα, τους βοήθησε να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους, να τεστάρουν νέα προϊόντα και να βελτιώσουν και άλλες παραμέτρους της εργασίας τους όπως η διοίκηση και το μάρκετινγκ
Βέβαια, μόλις το 7% από αυτούς τους αγρότες και τις αγροτικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά τα Farmers’ Market για να διαθέτουν τα προϊόντα τους. Η πλειοψηφία χρησιμοποιούσε και άλλες αγορές
Από την πλευρά, τα Farmers’ Market προσφέρουν στους καταναλωτές φρέσκα, τοπικά και εποχιακά τρόφιμα, απευθείας από τους παραγωγούς. Μαθαίνουν πως παράγονται τα τρόφιμα που καταναλώνουν, ενισχύουν τις τοπικές επιχειρήσεις και βοηθούν στην προστασία του περιβάλλοντος
Μεταξύ των οικονομικών πλεονεκτημάτων σημειώνονται στην έρευνα τα εξής: ενίσχυση υγείας, εκπαίδευσης, τουρισμού, κοινωνικής συνοχής και ανάπτυξης της υπαίθρου
Βέβαια, η συντάκτρια της έρευνας, Βίκι Γουντμπερν, τονίζει ότι τα Farmers’ Market δεν εξυπηρετούν και ίσως δεν ταιριάζουν σε όλες τις κοινότητες
Ολόκληρη η έρευνα με τίτλο: «Κατανοώντας τα χαρακτηριστικά των Farmers’ Market της Αυστραλίας» είναι διαθέσιμη (στα αγγλικά) στην ιστοσελίδα: https://rirdc.infoservices.com.au/items/14-040