BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Ευρωπαϊκή καμπάνια προώθησης αρνίσιου κρέατος αξίας 7,7 εκατ. ευρώ

Το τριετές πανευρωπαϊκό πρόγραμμα που πραγματοποιείται με τη σύμπραξη Βρετανίας, Γαλλίας και Ιρλανδίας έχει ως στόχο να ενθαρρύνει την κατανάλωση αρνίσιου κρέατος, ανακοίνωσε ο Οργανισμός για το Βρετανικό Μοσχαρίσιο και Αρνίσιο Κρέας – (EBLEX) τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου.

Ευρωπαϊκή καμπάνια προώθησης αρνίσιου κρέατος αξίας 7,7 εκατ. ευρώ

1
0
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει την ερχόμενη άνοιξη και είναι ενταγμένο στον ευρωπαϊκό κανονισμό για τα μέτρα προώθησης αγροτικών προϊόντων.

Η αξίας 7,7 εκατ. ευρώ καμπάνια θα χρηματοδοτηθεί από τους οργανισμούς EBLEX (Αγγλία), Interbev (Γαλλία), Bord Bia (Ιρλανδία) από κοινού με την Ευρωπαϊκή Ένωση

Από αυτή την καμπάνια υποστήριξης πρόκειται να ωφεληθούν έξι χώρες: Αγγλία, Ιρλανδία, Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία και Δανία. Στόχος της εκστρατείας είναι να σταματήσει η πτωτική πορεία στην κατανάλωση και στην παραγωγή πρόβειου κρέατος, μέσω της ευαισθητοποίησης για τη σημασία που έχει η ευρωπαϊκή παραγωγή αρνιού

Η καμπάνια θα απευθύνεται στο ηλικιακό κοινό 25 έως 45 ετών και θα περιλαμβάνει διαδικτυακή επικοινωνία, συνεργασία με bloggers τροφίμων και δημοσιογράφους, αλλά και προωθητικές ενέργειες σε καταστήματα, κίνητρα για τους κρεοπώλες και έντυπη διαφήμιση

Το ιδιαίτερο αυτής καμπάνιας είναι ότι πολύ μεγάλοι οργανισμοί από διαφορετικές (και ανταγωνιστικές μεταξύ τους χώρες) ενώνουν τις δυνάμεις τους για το κοινό καλό.

«Εφόσον η Ευρωπαϊκή Ένωση συνδράμει την επένδυσή μας, αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε περισσότερα και να ακουμπήσουμε περισσότερους καταναλωτές, με γενικό στόχο την τόνωση της ζήτησης για πρόβειο κρέας», δήλωσε σχετικά ο Nick Allen, στέλεχος του EBLEX.  

(Πηγή: meatnews.gr)
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία