BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Εργαλείο εξωστρέφειας για τα αγροτικά προϊόντα οι εκθέσεις Detrop – Oenos

Η σύνδεση του πρωτογενή τομέα με τη δευτερογενή παραγωγή, αλλά και τον τουρισμό στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, με στόχο τη βελτιστοποίηση της τυποποίησης των προϊόντων, τη διαφήμισή τους και την προώθηση των εξαγωγών, προς όφελος της εθνικής οικονομίας, είναι στις προτεραιότητες της νέας ηγεσίας του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.

Εργαλείο εξωστρέφειας για τα αγροτικά προϊόντα οι εκθέσεις Detrop – Oenos

0
0

«Οι δυνατότητες της ελληνικής αγροτικής παραγωγής και του κλάδου των τροφίμων και ποτών είναι πολύ μεγάλες και αναδεικνύονται μέσα από εκθέσεις, όπως είναι η Detrop και η Oenos», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Παναγιώτης Σγουρίδης, εγκαινιάζοντας το βράδυ της Πέμπτης 26 Φεβρουαρίου, τις δύο εκθέσεις που θα διαρκέσουν έως και την Κυριακή 1η Μαρτίου στο Εκθεσιακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Απευθυνόμενος στο κοινό των επισήμων, των εκθετών και των εμπορικών επισκεπτών που είχε γεμίσει την αίθουσα των εγκαινίων, ο κ. Σγουρίδης ανέφερε ακόμη ότι «θέλουμε μέσω της ελληνικής μεσογειακής διατροφής να δώσουμε και ένα συγκριτικό πλεονέκτημα στην ναυαρχίδα της ελληνικής οικονομίας, στον ελληνικό τουριστικό τομέα».

Ως ένα μέσο πολιτικής για την ανάπτυξη της εξωστρέφειας, χαρακτήρισε από την πλευρά του τις εκθέσεις ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας, τονίζοντας ότι υπάρχουν και άλλα εργαλεία, τα οποία θα πρέπει να αξιοποιηθούν για να βοηθηθούν οι Έλληνες εξαγωγείς να προσεγγίσουν τις ξένες αγορές.

Η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης) Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, δήλωσε πως οι εκθέσεις Detrop και Oenos αναδεικνύουν και προβάλλουν την ποιοτική ανταγωνιστικότητα των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα.

Η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης κα. Βούλα Πατουλίδου, η οποία εκπροσώπησε τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα, υπογράμμισε πως «όσο καλό και εάν είναι ένα προϊόν, εάν δεν το επικοινωνείς και δεν το αναδεικνύεις, είναι σαν να μην υπάρχει. Το βασικό είναι ότι έχουμε προϊόντα και με ονοματεπώνυμο και με πιστοποίηση και με την καλύτερη δυνατή ποιότητα. Μέσα από τέτοιες εκθέσεις μπορείς να τα αναδείξεις».

Στις προοπτικές της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο Δήμαρχος της Γιάννης Μπουτάρης, λέγοντας πως με αιχμή τις εκθέσεις Detrop και Oenos, η πόλη μπορεί να γίνει η «αιχμή του δόρατος» για την ανάπτυξη των γεωργικών προϊόντων της Μακεδονίας.

Ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo Τάσος Τζήκας, επισήμανε πως στόχος του εθνικού εκθεσιακού φορέα είναι η μεγαλύτερη δυνατή διεθνοποίηση των δραστηριοτήτων του, ενώ υπογράμμισε την συνεχή ανοδική πορεία των εκθέσεων Detrop και Oenos.Το εκθεσιακό αυτό «δίδυμο» κατάφερε να συγκεντρώσει φέτος περισσότερους από 500 εκθέτες και να καλύψει καθαρό εκθεσιακό χώρο 7.665 τ.μ., σε επτά περίπτερα. Στο πλαίσιο των δύο διοργανώσεων η ΔΕΘ-Helexpo υλοποιεί πρόγραμμα hosted buyers, με περίπου 250 προσκεκλημένους ξένους εμπορικούς επισκέπτες από 30 και πλέον χώρες, με τα προγραμματισμένα μάλιστα «ραντεβού» να ξεπερνούν τα 3.000.

Οι εκθέσεις Detrop και Oenos, τελούν υπό την αιγίδα του υπουργείου Εξωτερικών, του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και του δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς και πολλών κλαδικών φορέων, ενώ υποστηρίζονται και από πλήθος χορηγών.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία