BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Ροδάκινα, φράουλες και πορτοκάλια ξαναπιάνουν επαφή με τη ρωσική αγορά

Ανοιχτό το ενδεχόµενο να εξαιρεθούν απο το ρωσικό εµπάργκο, κάποια ελληνικά προϊόντα όπως οι φράουλες, τα ροδάκινα και τα πορτοκάλια, άφησε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Γεωργίας της Ρωσίας Αλεξέι Αλεξένκο, µε δηλώσεις του, µετά τη συνάντηση που είχε στη ∆ΕΘ µε τον αναπληρωτή υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, Παναγιώτη Σγουρίδη.

Ροδάκινα, φράουλες και πορτοκάλια ξαναπιάνουν επαφή με τη ρωσική αγορά

1
0
Οπως ειπώθηκε χαρακτηριστικα κατόπιν αιτήµατος του Έλληνα υπουργού, ο κ. Αλεξένκο θα στείλει σχετικη επιστολή στον Ρώσο πρωθυπουργό Ντµίτρι Μεντβέντεφ και θα εισηγηθεί την εξαίρεση µιας σειράς προϊοντων όπως τα προαναφερόµενα από τα ρωσικά αντίµετρα για τις κυρώσεις της Ε.Ε στη Ρωσία
«Είναι δύσκολο να πει κανείς πότε θα τελειώσει εµπάργκο. Γενικώς, µέτρα όπως οι κυρώσεις και το εµπάργκο δεν ειναι φιλικές πράξεις και πρέπει να αποφεύγονται. Προσωπικά θα κάνω θετική εισήγηση προς τον Ρώσο πρωθυπουργό, ώστε τα εν λόγω προϊόντα να εξαιρεθούν» δήλωσε ο Αλεξένκο και πρόσθεσε: «Οι κυρώσεις δεν είναι µια µόνιµη κατάσταση. Είχαµε µια πολύ καλή συνάντηση µε τον κ. Σγουρίδη και συµφωνήσαµε να δουλέψουµε όσο γίνεται πιο στενά για την επόµενη µέρα µετά τις κυρώσεις»
Από την πλευρά του, ο κ. Σγουρίδης δήλωσε αισιόδοξος ότι το αίτηµα για την εξαίρεση των συγκεκριµένων προϊόντων θα γίνει δεκτό, προσθέτοντας ότι η Ελλάδα είναι έτοιµη να δεχθεί όλους τους ελέγχους από Ρώσους εµπειρογνώµονες που θα πιστοποιούν την ποιότητα και την ασφάλεια των ελληνικών προϊόντων.  
Παράλληλα, ο πρόεδρος του Ευρωπαιϊκού Οργανισµού Πιστοποιησης aCert Στέφανος Μπίλας, που διοργάνωσε τη συνάντηση, ανακοίνωσε ότι η Ελλάδα και η Ρωσία εξετάζουν τις δυνατότητες εξαγωγών ζώων, καθώς και φυτικού και ζωικού πολλαπλασιαστικού υλικού από την πρώτη στη δεύτερη

Νέες ετικέτες και νέοι κωδικοίΤον σαφή προσανατολισµό των εγχώριων επιχειρήσεων τροφίµων και ποτών στη λογική του εµπλουτισµού της γκάµας των προϊόντων και των ετικετών τους µε νέους κωδικούς, παράλληλα µε την εισαγωγή της καινοτοµίας στην παραγωγή, στη συσκευασία και στην τυποποίηση, καταδεικνύει η 24η ∆ιεθνής Έκθεση Detrop, επιβεβαιώνοντας τη δυναµική του κλάδου, όχι µόνο τοπικά, αλλά και µε όρους εξωστρέφειας
Περισσότερες από 520 επιχειρήσεις, στη συντριπτική πλειονότητά τους από την Ελλάδα και λίγες από τη Βουλγαρία, την Τουρκία και την Ιταλία, εκθέτουν, από την περασµένη Πέµπτη, 26 Φεβρουαρίου, έως και την Κυριακή 1η Μαρτίου, τα προϊόντα ή τον εξοπλισµό τους σε πάνω από 7.600 τ.µ. του ∆ιεθνούς Κέντρου της Θεσσαλονίκης και προσπαθούν να ανοίξουν διαύλους επικοινωνίας και δρόµους για νέες συνεργασίες µε αγοραστές από την Ελλάδα, αλλά και µεγαλο-εισαγωγείς από το εξωτερικό
Τα πρώτα δείγµατα κρίνονται ελπιδοφόρα, καθώς από ήδη από το απόγευµα της Πέµπτης, αλλά και σε όλη τη διάρκεια της Παρασκευής υπήρξαν πολλαπλά επιχειρηµατικά ραντεβού µεταξύ εκθετών και εµπορικών επισκεπτών από συνολικά 30 χώρες και όπου δεν έκλεισαν ήδη δουλειές, είναι βέβαιο πως τέθηκαν οι βάσεις για να υπάρξουν συµφωνίες προσεχώς

Επιχειρηµατικά ραντεβούΌπως έλεγε χαρακτηριστικά ο Γιάννης Σταθώρης, από την οµώνυµη τυροκοµική επιχείρηση της Χαλκιδικής, από την πρώτη κιόλας ηµέρα έγινε δέκτης ενδιαφέροντος για τα προϊόντα του από έµπορους από τη Γερµανία και τις ΗΠΑ, µε τον πρώτο να του ζητά τιµές και τον δεύτερο να εκδηλώνει ενδιαφέρον να επισκεφτεί το τυροκοµείο στη Χαλκιδική, για να έχει ίδια αντίληψη για πώς παράγονται τα προϊόντα. Ενδιαφέροντα ραντεβού µε εµπορικούς επισκέπτες από την Ελβετία, τις ΗΠΑ, την Κύπρο και την Εσθονία, µας αποκάλυψε πως είχε και ο αντιπρόεδρος της ΕΑΣ Νάξου Ιάκωβος Βαλέρης, µε αιχµή του δόρατος, όπως είπε, τη γραβιέρα ΠΟΠ του νησιού

«Από το στάβλο στο πιάτο»Στο πλαίσιο των εκθέσεων Detrop & Oenos διεξάγεται επίσης το πολύ σηµαντικό τριήµερο Πανελλήνιο Συνέδριο για το κρέας, µε τίτλο «Από το στάβλο στο πιάτο». Την οργάνωση του συνεδρίου έχουν αναλάβει από κοινού η εταιρεία aCert, το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για τη Βιώσιµη Ανάπτυξη µαζί µε ένα εξειδικευµένο περιοδικό του κλάδου και τη ∆ΕΘ HELEXPO, ενώ στις εργασίες του θα µιλήσουν 120 οµιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Σκοπός του είναι η ανάδειξη των σύγχρονων µέτρων «από τον στάβλο στο πιάτο» για την επίτευξη της ολοκληρωµένης προσέγγισης για την ποιότητα, υγιεινή και ασφάλεια του κρέατος, την υγεία και ορθή µεταχείριση των ζώων, την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφόρο ανάπτυξη

«∆ιαβατήριο» για νέες αγορέςΟι πιστοποιήσεις Halal και Kosher που αφορούν σε παραγωγούς τροφίµων οι οποίοι απευθύνονται σε µουσουλµάνους κι εβραίους καταναλωτές, όπως και τα συστατικά τροφίµων, βρέθηκαν, ακόµη, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος σχετικής ηµερίδας, κατά τη διάρκεια των δύο εκθέσεων. Πολλές εγχώριες επιχειρήσεις που σχεδιάζουν να επεκτείνουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα προς τις συγκεκριµένες αγορές, είχαν την ευκαιρία την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου, να ενηµερωθούν για τις βασικές απαιτήσεις προκειµένου να αποκτήσουν τα εν λόγω πιστοποιητικά από τους ειδικούς φορείς πιστοποίησης, αλλά και για τις αναπτυξιακές προοπτικές που διανοίγονται για τις επιχειρηµατικές τους δραστηριότητες, καθώς πρόκειται για µια τεράστια αγορά.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία