BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Περισσότερα από 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού στη Freskon 2015

Αγοραστές από όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου, με συνολικό οικονομικό… εκτόπισμα ύψους 3,2 δισ. ευρώ, κατάφερε να προσελκύσει η διεθνής έκθεση φρούτων και λαχανικών Freskon, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 23 - 25 Απριλίου, ξεπερνώντας, παρότι… πρωτάρα κάθε προσδοκία των διοργανωτών, αλλά και των συμμετεχόντων εκθετών.

Περισσότερα από 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού στη Freskon 2015

0
0
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής, ο στόχος της ΔΕΘ-Helexpo να αναδειχθεί η «Freskon» σε σημείο αναφοράς του κλάδου στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της ανατολικής Μεσογείου επετεύχθη.

Ψήφος εμπιστοσύνης των ξένων επισκεπτών και αγοραστών στη FreskonΟ συνολικός αριθμός των εμπορικών επισκεπτών που πέρασαν τις πύλες της ήταν 4.155. Εξ’ αυτών οι 600 ήταν ξένοι και προήλθαν από περισσότερες από 36 χώρες ανά τον κόσμο. Σε αυτούς μάλιστα περιλαμβάνονται και οι 120 που ήταν οι προσκεκλημένοι ξένοι αγοραστές της ΔΕΘ-Helexpo. Οι δε εκθέτες ανήλθαν σε 200
«Το ειδικό βάρος της ξένης εκπροσώπησης ήταν πραγματικά εντυπωσιακό. Είναι ενδεικτικό πως ο συνολικός τζίρος των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών, που ήρθαν σε επαφή με τους Έλληνες εκθέτες, είναι της τάξεως των 3,2 δισ. ευρώ, γεγονός που καταδεικνύει την σπουδαιότητα της διοργάνωσης και των «παικτών» που κατάφερε να συγκεντρώσει», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Όσο για τα επιχειρηματικά «ραντεβού» που πραγματοποιήθηκαν, ξεπέρασαν τα 2.500, με πολλούς Έλληνες εκθέτες να σημειώνουν χαρακτηριστικά πως επαφές αυτού του βεληνεκούς δεν έχουν κάνει ούτε σε εκθέσεις του κλάδου στη Γερμανία.
Τα μεγέθη αυτά, ποσοτικά και ποιοτικά, υπογράμμισαν τον ρόλο που αναλαμβάνει να παίξει η Freskon ως στρατηγικός σύνδεσμος ανάμεσα στην ελληνική παραγωγή φρέσκων φρούτων και λαχανικών και στις διεθνείς αγορές, τους μεγάλους ξένους λιανέμπορους και τα υπερεθνικά δίκτυα διανομής. Η πρώτη αυτή διοργάνωση κατέδειξε μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο τη μεγάλη προοπτική που έχει η «Freskon», η οποία, μετά τη φετινή πολύτιμη εμπειρία, θα επιστρέψει το 2016 ακόμα πιο δυναμική.

Παρουσία 18 κορυφαίων αλυσίδων διεθνούς λιανεμπορίουΜεγάλη επιτυχία σημείωσαν και οι παράλληλες εκδηλώσεις της «Freskon», αλλά και η ειδική ενότητα FreshCon Market, όπου συμμετείχαν 18 κορυφαίες αλυσίδες του διεθνούς λιανεμπορίου, οι οποίες συνομίλησαν με τους Έλληνες εκθέτες και διερεύνησαν τα μεταξύ τους πεδία συνεργασίας. Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον και του Διεθνούς Συνεδρίου Κερασιού, που συγκέντρωσε περισσότερους από 600 συνέδρους, με διεθνές βεληνεκές, ενώ πέτυχε τη σημαντική εκπροσώπηση όλων των παραγωγικών χωρών της Μεσογείου. Κατά τη διάρκειά του χαρτογραφήθηκε η διεθνής αγορά κερασιού, ενώ αναδείχθηκε το ελληνικό κεράσι και η δυναμική του. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, η φετινή σεζόν, η οποία ξεκινά στα μέσα Μαΐου με τη συγκομιδή των πρώιμων ποικιλιών, προοιωνίζεται καλή παραγωγικά, με αύξηση παραγωγής σε σχέση με πέρυσι.
Σημαντική όμως ήταν η προσέλευση και σε όλες τις ομιλίες των ανθρώπων του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών που επικεντρώθηκαν στο δυναμικό αυτό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας

Κοινωνική προσφοράΣυνεπής στον κοινωνικό της ρόλο η ΔΕΘ-Helexpo πρόσφερε, με τη στήριξη των εκθετών της «Freskon», τους περίπου 5 τόνους των φρούτων και λαχανικών που χρησιμοποιήθηκαν για τη διακόσμηση των χώρων της έκθεσης στο «Χαμόγελο του Παιδιού», δίνοντας έτσι και έναν κοινωνικό χαρακτήρα σε ένα σημαντικό εμπορικό και οικονομικό γεγονός.  
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία