BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Επόμενο ραντεβού τον Φεβρουάριο για την Fruit Logistica

Mε 45 επιχειρήσεις εκπροσωπήθηκε η Ελλάδα, έναντι 35 το 2014, στη Διεθνή Έκθεση για Φρέσκα Φρούτα και Λαχανικά, Fruit Logistica 2015.

Επόμενο ραντεβού τον Φεβρουάριο για την Fruit Logistica

1
0

Μεταξύ αυτών, αγροτικοί συνεταιρισμοί, επιχειρήσεις φρέσκων φρούτων και λαχανικών, καθώς και εταιρίες τεχνικών συστημάτων, εξοπλισμού και συσκευασίας, σημειώνοντας νέο ρεκόρ συμμετοχής.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «για πρώτη φορά, η Ελλάδα κατέλαβε 896 τ.μ., τα οποία κάλυψαν οι εξής ελληνικές επιχειρήσεις: Αγροτικός Συνεταιρισμός Ανατολή, ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντός, Αγροτικός Συνεταιρισμός Καβάλας, Αγροτικός Συνεταιρισμός Μελίκης, Αγροτικός Συνεταιρισμός Μέσης, Αγροτικός Συνεταιρισμός Νάουσας, ΑΣΕΠΟΠ Νάουσας, Αγροτικός Συνεταιρισμός Ράχης Πιερίας - Άγιος Λουκάς, Πλαστικά Κρήτης, Σύνδεσμος Παραγωγών Σπαραγγιών, Agrexpo AE, Alfeios AE, Arca Froz AE, Artion OE Νασιακόπουλος, Bella Frutta, Biokarpos Ltd, Emphyton, Froutonea Magazine, GEFRA GN Frangistas AE, Geoplant AEEGE, Greek & Fresh, Greek Onions Antonakis,  Grekko Fruta, Kaplanis Fruits, Labidino, Mitrosilis AE, Molia Blueberries, NGP Plastic SA, Novatec AE, Olympic Fruit – Balakanakis SA, Oporello AE, Orange Valleys – Κωνσταντίνου Ελένη, Panprod AE, Pappas Kon. AE, Patikas – Chatsios ΕΠΕ – Alfa Vita, Protofanousis Fruit AE, Taktikos AE, Technoplastika Hellas, Thrace Greenhouses, Unipak Hellas, Venus Growers και Zeus Kiwi.

Με επιτυχία οργανώθηκαν 3 ομαδικά ελληνικά περίπτερα, τα οποία φρόντισαν για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας και την προώθηση των φρέσκων ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα, 12 ελληνικές επιχειρήσεις εκπροσωπήθηκαν στο περίπτερο του Enterprise Greece Investment & Trade Promotion, 5 επιχειρήσεις, μεταξύ αυτών και η Περιφέρεια Πελοποννήσου, στο περίπτερο της Great Trade Exhibitions & Export Consulting και 3 επιχειρήσεις στο περίπτερο της Economotechniki, η οποία διοργάνωσε εκδήλωση στο πλαίσιο του Προγράμματος Freshly για την προώθηση των φρέσκων ελληνικών φρούτων.

Το «βραβείο καινοτομίας» (Fruit Logistica Innovation Award), το οποίο απονέμεται εδώ και δέκα χρόνια, κατέκτησε το προϊόν «παπάγια χωρίς πυρήνα»  - “Aurora Seedless Papaya” της ισραηλινής εταιρίας Aviv Flowers Packing House Ltd.

Σημειώνεται ότι η Fruit Logistica έκανε νέο ρεκόρ συμμετοχής με 2.785 εκθέτες από 83 χώρες απ’ όλο τον κόσμο και περισσότερους από 65.000 εμπορικούς επισκέπτες από 135 χώρες. Η Ελλάδα καταλαμβάνει σε σειρά παγκοσμίως, την 15η θέση, στον αριθμό εκθετών.

Χαρακτηριστικό της έκθεσης είναι όχι μόνο ο διεθνής της χαρακτήρας, αλλά και το γεγονός ότι η έκθεση συγκεντρώνει όλους τους φορείς λήψης αποφάσεων του κλάδου. H Fruit Logistica έχει καταστεί σημαντικό σημείο συνάντησης των παραγόντων του κλάδου, κατά τη διάρκεια του οποίου πραγματοποιούνται πολλές εκδηλώσεις, παρουσιάζονται καινοτομίες, αλλά και στοιχεία για την εξέλιξη της παραγωγής και των εξαγωγών.

Η Fruit Logistica επεκτείνει τους τομείς της, παρουσιάζοντας και Βιολογικά Προϊόντα. Ταυτόχρονα απευθύνεται και σε εταιρίες Τεχνολογίας, Ασφάλειας και Μεταφοράς Τροφίμων. 

Ιστοσελίδα της έκθεσης: www.fruitlogistica.com. Για πληροφορίες εκθετών και κάρτες εισόδου –με μειωμένη τιμή και επιπλέον 10% έκπτωση για τα μέλη μας- μπορείτε να απευθυνθείτε στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, επίσημο αντιπρόσωπο του Εκθεσιακού Οργανισμού του Βερολίνου στην Ελλάδα, τηλ στην Αθήνα: 210 6419000 & 210 6419038 και στη Θεσ/νίκη: 2310 327733».

 

 

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία