BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Πάνω από 150 επαγγελματίες στην ετήσια βραδιά Bovillage

Το καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού της πραγματοποίησε η μάρκα Bovillage, το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου.

Πάνω από 150 επαγγελματίες στην ετήσια βραδιά Bovillage

0
0

H εκδήλωση αυτή, που πραγματοποιείται στο Balux Privé στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων της Γαλλικής Διεπαγγελματικής Κρέατος Interbev, στοχεύει στο να επιβεβαιώσει τις στενές σχέσεις του κλάδου των 2 χωρών.

Περισσότεροι από 150 Έλληνες επαγγελματίες, πελάτες των μεγαλύτερων γαλλικών βιομηχανιών που εξάγουν στην ελληνική αγορά βρέθηκαν εκεί, εκπροσωπώντας το σύνολο του κλάδου: 

- Έμποροι και εισαγωγείς

- Κρεοπώλες

-  Αγοραστές Supermarket &  cash and carry

-  Εκπρόσωποι της σχολής Επαγγελμάτων κρέατος

-   Εκπρόσωποι των σχολών του κλάδου Horeca

-  Εκπρόσωποι του κλαδικού Τύπου

Οι κ.κ Emmanuel Bernard, διευθυντής της Επιτροπής Εμπορίου της Interbev και Dominique Guineheux, πρόεδρος του Ομίλου Ευρωπαϊκού Βόειου Κρέατος υποδέχτηκαν τους Έλληνες εταίρους τους, τονίζοντας τις στενές και μακρόχρονες σχέσεις του γαλλικού κλάδου κρέατος  με την ελληνική αγορά και υπογραμμίζοντας την απόλυτη στήριξή τους προς την ελληνική αγορά κρέατος και τους επαγγελματίες της.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία