BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Για 23 έτη συνεχής αύξηση όγκου πωλήσεων αμερικανικού κρασιού

Νέο ρεκόρ για τις ΗΠΑ, την πρώτη αγορά κρασιού στον κόσμο, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία, με οδηγό τις τελευταίες τάσεις της αγοράς ,την ίδια ώρα που η καλιφορνέζικη συγκομιδή είναι μικρή.

Tο μυστικό της μακροζωίας στο κρασί

1
0
Πέρυσι, οι πωλήσεις κρασιού στις ΗΠΑ ανήλθαν σε 34,6 εκατομμύρια εκατόλιτρα (+ 2% σε σύγκριση με το 2014). Είναι το εικοστό τρίτο έτος αύξησης του όγκου πωλήσεων. Σε όρους αξίας, η αγορά καταγράφει έναν κύκλο εργασιών που εκτιμάται σε 55,8 δις δολάρια, ή σε  50.300 δις ευρώ (+ 5%). Με αυτό το νέο ρεκόρ , η αγορά των ΗΠΑ εδραιώνει τη θέσης της ως η πρώτη παγκόσμια αγορά για κατανάλωση κρασιού (ηγεσία που την πήρε από τη Γαλλία από το 2010). Δημοσιεύοντας αυτές τις αποδόσεις , το Ινστιτούτο Οίνου της Καλιφόρνιας , είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένο αφού τα εγχώρια κρασιά κατά 59,6% σε όγκο πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και καταγράφουν νέο ρεκόρ στην εγχώρια αγορά ( 229 εκατομμύρια κιβώτια αξίας 32 δισεκατομμυρίων $,( ή +1 και + 5%)

Μετάβαση γενεών και διακλαδώσεις διανομήςΑν και μικρή η συγκομιδή της Καλιφόρνιας το 2015 συμβάλλει στην επιτάχυνση της premium κατανάλωσης οίνου στις ΗΠΑ, το Ινστιτούτο Οίνου βλέπει επίσης μια δημογραφική μετακίνηση . Αυτοί που γεννήθηκαν μεταξύ 1977 και 1994, η γενιά των Millennials αντιπροσωπεύει σήμερα το ένα τρίτο του όγκου οίνου που καταναλώνεται στις Ηνωμένες Πολιτείες. «Τα οινοποιεία τώρα προσανατολίζονται σε εκστρατείες μάρκετινγκ προσαρμοσμένες σε αυτή την ομάδα των νέων ανθρώπων που ψάχνουν για μια νέα και πιο αναβαθμισμένη προσφορά» συνοψίζει μια δήλωση
Ο εμπλουτισμός των δικτύων διανομής κρασιού είναι ένας άλλος παράγοντας που υποστηρίζει την ανάπτυξη της κατανάλωσης. Το 2016, 30.000 σουπερμάρκετ προσφέρουν κρασί στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια αύξηση της τάξης του 6% σε πέντε χρόνια. «Τα κρασιά δεν περιορίζονται πλέον σε εξειδικευμένα καταστήματα, πολλά παντοπωλεία με πληθώρα προσφοράς εντάσσονται σε μια αναπτυσσόμενη κατηγορία. Οι καταναλωτές και οι λιανοπωλητές αποκομίζουν από κοινού τα οφέλη », λέει ο Danny Brager, αντιπρόεδρος του τμήματος αλκοολούχων ποτών της Nielsen. Το 2015, τα σουπερμάρκετ είδαν τις πωλήσεις οίνου να αυξάνουν κατά 2% σε όγκο και κατά 6% σε αξία

Άλμα στους αφρώδειςΝα σημειωθεί ότι οι πωλήσεις των αφρωδών οίνων ανθούν στις ΗΠΑ με 21,7 εκατομμύρια κιβώτια το 2015, μια αύξηση της τάξης του 9% σε σύγκριση με το 2014. «Η κατηγορία της σαμπάνιας και των αφρωδών , φαίνεται να αναπτύσσεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς δεδομένου ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες βρίσκονταν σε ύφεση από το 2008», σημειώνει το Ινστιτούτο Οίνου.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία