BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Ξεκίνησαν οι δράσεις προώθησης φρέσκου ροδάκινου στη Μέση Ανατολή

Στο Κουβέιτ για B2B επαφές με τοπικούς εισαγωγείς νωπών φρούτων και διαμορφωτές κοινής γνώμης, στην προσπάθεια διεύρυνσης μιας νέας αγοράς για τα ελληνικά ροδάκινα, βρίσκεται αυτές τις μέρες η πρώτη ελληνική επιχειρηματική αποστολή στα πλαίσια των δράσεων προώθησης που υλοποιεί η NOVACERT στις αγορές της Μέσης Ανατολής.

Ξεκίνησαν οι δράσεις προώθησης φρέσκου ροδάκινου στη Μέση Ανατολή

1
0
Εξαιρετικό ενδιαφέρον είχε η ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώθηκε από τη NOVACERT στο Κουβέιτ (Marina Hotel - Τρίτη 19 Ιουλίου), ενώ παράλληλα είναι σε εξέλιξη μαζικές δειγματοδιανομές προϊόντος σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ του Κουβέιτ και της Σαουδικής Αραβίας



Η καμπάνια “‪#‎peachgarden‬ by,.. NOVACERT!” ξεκίνησε δυναμικά.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία