BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Αύξηση 5% σε αξία για τα ελληνικά τρόφιμα στο 7μηνο

Το επτάμηνο του 2016 ο κλάδος των τροφίμων και ποτών παρουσίασε αύξηση 5% σε αξία.

Τοπικά συστήματα παραγωγής σβήνουν τα «τροφομίλια» στα οπωροκηπευτικά

0
0

Τα ελληνικά προϊόντα μπορούν να διαπρέψουν, περαιτέρω, στις διεθνείς αγορές, σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece Βελισσάριος Δότσης, σε ενημερωτική ημερίδα για τους Έλληνες εξαγωγείς και πρόσθεσε ότι η Enterprise Greece προσπαθεί να στηρίξει τις επιχειρήσεις για να κρατήσουν τις υπάρχουσες και τις παραδοσιακές αγορές που δραστηριοποιούνται, αλλά και να ανοίξει τις πόρτες σε καινούργιες αγορές με συμμετοχή σε εκθέσεις, με συναντήσεις Β2Β και άλλες δράσεις.

Ως παράδειγμα ανέφερε τις επιτυχημένες επαφές που είχαν 150 Ελληνικές επιχειρήσεις με κορεάτικες και ιαπωνικές εταιρείες στην Ελλάδα και μάλιστα, όπως πρόσθεσε ο ίδιος, ήδη κάποιες Ελληνικές εταιρείες έχουν προχωρήσει στην εκτέλεση παραγγελιών. Σε συνέχεια αυτής της επιτυχημένης διοργάνωσης, η Enterprise Greece θα πραγματοποιήσει επιχειρηματική αποστολή το Νοέμβριο σε Νότια Κορέα και Ιαπωνία "διότι υπάρχουν πολλά περιθώρια εισόδου των Ελληνικών επιχειρήσεων σε αυτές τις αγορές", όπως είπε.

Θέμα της ημερίδας που πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα ήταν: "Συμμετοχή σε εμπορική έκθεση, στόχοι και προετοιμασία" Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Enterprise Greece) ως ο αρμόδιος εθνικός φορέας διοργάνωσης της εθνικής συμμετοχής στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών στον κόσμο SIAL Paris 2016.

Στο πλαίσιο της ημερίδας, η σεφ Ντίνα Νικολάου ενημέρωσε αναλυτικά για τις δράσεις προώθησης και προβολής των ελληνικών προϊόντων διατροφής στην γαλλική αγορά, που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της έκθεσης στο Ελληνικό περίπτερο.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία