Κατά τη διάρκεια της έκθεσης στο Παρίσι, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της γαλακτοβιομηχανίας, πραγματοποιήθηκαν ουσιαστικές συζητήσεις, τόσο με εκπροσώπους μεγάλων εμπορικών οίκων όσο και του λιανεμπορίου. Η εταιρεία παρουσίασε στο διεθνές κοινό πρωτότυπες ιδέες, στις κατηγορίες γιαούρτης και τυροκομικών, που ανταποκρίνονται απόλυτα στις τελευταίες τάσεις για μια ισορροπημένη διατροφή με νόστιμα και υγιεινά προϊόντα προστιθέμενης αξίας.
Το περίπτερο της Μεβγάλ, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά αποτέλεσε «πόλο έλξης» για εκατοντάδες επισκέπτες της έκθεσης, καθώς το ενδιαφέρον δεν ήταν μόνο επιχειρηματικό αλλά και γαστρονομικό.
Στην εντυπωσιακή κουζίνα του οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν νέες προτάσεις για τη χρήση των παραδοσιακών τυριών ΜΕΒΓΑΛ στη μαγειρική, αλλά και να δημιουργήσουν τους δικούς τους απολαυστικούς συνδυασμούς με ελληνικό γιαούρτι και toppings της αρεσκείας τους.
Οι εξαγωγές τις ΜΕΒΓΑΛ ξεκίνησαν σταδιακά το 1985 και σήμερα αποτελούν το 35% του συνολικού κύκλου εργασιών της, ενώ σύμφωνα με τους στόχους που έχουν τεθεί αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά τα επόμενα χρόνια. Τα προϊόντα της εταιρείας είναι τοποθετημένα στα ράφια των πιο φημισμένων αλυσίδων S/M σε 32 χώρες και επιδιώκεται διαρκής ενίσχυση της διεθνούς της παρουσίας με ποιοτικά προϊόντα, που συνδυάζουν την παράδοση και την καινοτομία.