BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Πλήθος κόσμου στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του Meet the Lamb

Εξαιρετικής σημασίας ήταν η πρώτη παρουσίαση του ευρωπαϊκού συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος Meet the Lamb, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 19 Μαρτίου στον χώρο MEAT FORUM της έκθεσης Food Expo και την οποία διοργάνωσε η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος – ΕΔΟΚ.

Πλήθος κόσμου στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του Meet the Lamb

1
0
Ήταν μια εκδήλωση που περιλάμβανε όχι μόνο τη συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος και των στόχων του, αλλά και παραδειγματικές κοπές πρόβειου από τον Έλληνα κρεοπώλη (και αντιπρόεδρο του σωματείου κρεοπωλών Πειραιά) Νίκο Παπαλαμπόπουλο και από τον Γάλλο συνάδελφό του (και εκπαιδευτή στο κρέας) Λυκ Περέζ, καθώς και ειδικές προτάσεις παρασκευασμάτων από τον σεφ Νίκο Φωτιάδη.

Η εκδήλωση, την οποία συντόνιζε η Ρομίνα Τζαρέλλα εκ μέρους της εταιρίας Sopexa που είναι και ο φορέας υλοποίησης του προγράμματος, κράτησε μέχρι το τέλος αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, και ασφαλώς έπαιξε ρόλο σε αυτό και η δεξιοτεχνία των δύο κρεοπωλών

Την εκδήλωση χαιρέτισε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών – Κρεοπωλών και αντιπρόεδρος της ΕΔΟΚ Σταύρος Πέρρος, ενώ παρευρέθηκαν σε αυτήν βεβαίως και στελέχη της Διοίκησης της ΕΔΟΚ: ο πρόεδρος Λευτέρης Γίτσας, ο ταμίας Χάρης Πανταζής, ο γενικός διευθυντής Ανδρέας Γεωργούδης. Με ενδιαφέρον παρακολούθησε την εκδήλωση και ο Καθηγητής του ΑΠΘ, Γιάννης Αμβροσιάδης


Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε στο περίπτερο που διατηρούσε το πρόγραμμα Meet the Lamb στην έκθεση Food Expo, όπου δεκάδες άνθρωποι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τεμάχια και παρασκευάσματα από τα σφάγια που λίγη ώρα πριν είχαν τεμαχιστεί στη διάρκεια της επίδειξης.

Στόχοι: παραγωγή βαρύτερων ζώων, τόνωση κατανάλωσης, εξωστρέφεια Οι… συνδαιτυμόνες δεν είχαν πάντως δυσκολία να αποφανθούν: πράγματι, το βαρύτερο αρνί δίνει πολλές περισσότερες επιλογές γαστρονομικής… αξιοποίησης σε σχέση με το αρνάκι που μέχρι σήμερα καταναλώνουμε περισσότερο στην Ελλάδα. Αυτός (η παραγωγή βαρύτερων και περισσότερο αξιοποιήσιμων ζώων) είναι εξάλλου και ένας από τους σκοπούς του προγράμματος Meet the Lamb - μαζί βέβαια με τους δύο παράλληλους σκοπούς: της τόνωσης της κατανάλωσης στη χώρα μας, και της εξωστρέφειας του ελληνικού κλάδου αιγοπρόβειου με παρουσία στις αγορές της Ιταλίας και της Ισπανίας.
(Πηγή:Αναδημοσίευση από ιστοσελίδα www.meatnews.gr)
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία