BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Συνδετικός κρίκος η Freskon για παραγωγούς και αλυσίδες

Την πιο πλούσια και αντιπροσωπευτική «γεύση» της φρεσκάδας, της δροσιάς και της ποιότητας των ελληνικών φρούτων και λαχανικών, θα έχουν την ευκαιρία να «δοκιμάσουν», αλλά και να συνάψουν εμπορικές συμφωνίες για την τοποθέτησή τους στην εγχώρια και τις διεθνείς αγορές, οι εκπρόσωποι μεγάλων λιανεμπόρων και υπερεθνικών δικτύων διανομής που θα επισκεφτούν τη φετινή 3η Freskon, το τριήμερο 27 έως και 29 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη.

Συνδετικός κρίκος η Freskon για παραγωγούς και αλυσίδες

2
0

Έμπειρα στελέχη από τα τμήματα προμηθειών 120 επιχειρήσεων, προερχόμενες από συνολικά 28 χώρες του κόσμου και με δραστηριότητα σε όλο το φάσμα της εμπορίας και διακίνησης φρούτων και λαχανικών, θα βρουν συγκεντρωμένο, στο διεθνές εκθεσιακό κέντρο Θεσσαλονίκης, το 80% της ελληνικής παραγωγής και θα μπορέσουν να συζητήσουν, για δουλειές, με 191 εκθέτες από την Ελλάδα και άλλες 17 χώρες του πλανήτη, που θα παρουσιάσουν τα προϊόντα τους.

Πριν ακόμη ανοίξει τις πύλες της η φετινή έκθεση, όπως ανακοινώθηκε από την διοίκηση της διοργανώτριας ΔΕΘ – Helexpo, ήταν προγραμματισμένα πάνω από 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού, μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών επιχειρήσεων και παραγωγών και των ξένων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών, ενώ το «παρών» είχαν γνωστοποιήσει ότι θα «δώσουν» και δύο μεγάλες αποστολές με εμπορικούς επισκέπτες από την πΓΔΜ (100 άτομα) και τη Βουλγαρία (15 άτομα).

Ενδιάμεσο «κρίκο» για τη σύνδεση της ελληνικής παραγωγής με το λιανεμπόριο, φιλοδοξεί να αποτελέσει και το «FreshCon Market», που οργανώνει, επίσης για 3η φορά, η ΔΕΘ–Helexpo με το περιοδικό «Φρουτονέα», έχοντας ως κύριο στόχο να φέρει σε επαφή μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με επαγγελματίες αγρότες, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για τη σύναψη άμεσων συνεργασιών.

Στο φετινό «FreshCon Market», θα συμμετέχουν 13 αλυσίδες super market του εξωτερικού- κάποιες πολύ γνωστές και πολύ μεγάλες όπως η γαλλική Carrefour και η βρετανική Tesco- με ιδιαίτερα αναβαθμισμένη την παρουσία των σερβικών αλυσίδων, αλλά και έξι από τους μεγάλους του ελληνικού λιανεμπορίου.

Πιο συγκεκριμένα συμμετέχουν ο βρετανικός όμιλος της Tescο και ο γερμανικός όμιλος Metro, που είναι παγκόσμιοι «παίκτες» της αγοράς λιανεμπορίου, από την Βουλγαρία οι αλυσίδες Fantastico και T-Market, από την Ουκρανία η ΑΤΒ Market, η Velyka Kyshenya και η Tavria V, από την Ρουμανία ο όμιλος της γαλλικής Carrefour και η Mega Image, από την Σερβία η Maxi, η Univerexport, η Mercator και η Super Vero και από την Ελλάδα οι αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης, Κρητικός, Χαλκιαδάκης, My Market-Metro Cash & Carry και η Discount Markt.

«Επιχειρούμε να διευρύνουμε την ακτίνα επιρροής της Freskon, καθώς οι άλλες δύο πλησιέστερες εκθέσεις του κλάδου, η Fruit Logistica και η MedFed, γίνονται στο Βερολίνο και το Περπινιάν της Γαλλία» τόνισε ο πρόεδρος της ΔΕΘ - Helexpo, Τάσος Τζήκας, κατά την παρουσίαση της φετινής Freskon. Όπως εξήγησε ο ίδιος, στόχος της ΔΕΘ – Helexpo είναι να καταστήσουν τη Freskon εκθεσιακό hub για τον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

«Η Freskon δεν απευθύνεται μόνο σε Ελλάδα και στα Βαλκάνια, αλλά και στην νοτιοανατολική Ευρώπη, ενώ μπορεί να προσελκύσει εμπορικό ενδιαφέρον και από τις περιοχές της Ανατολικής Μεσογείου και της Βορείου Αφρικής», ανέφερε.

Η Θεσσαλονίκη μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, από τον παραγωγό μέχρι τις αγορές του εξωτερικού, είπε ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της ΔΕΘ-Helexpo Αλέξης Τσαξιρλής και χαρακτήρισε τη Freskon πολύ σημαντικό brand για την Έκθεση, ενώ η υπεύθυνη της έκθεσης, Τόνια Νικολαΐδου, επισήμανε πως στόχος της είναι η ανάπτυξη των εξαγωγών, η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και η ανάδειξη του ελληνικού φρούτου.

Την ημέρα που ανοίγει τις πύλες της η FRESCON, την Πέμπτη 27 Απριλίου, είναι προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί ένα διεθνές συνέδριο για το ακτινίδιο, στη διάρκεια του οποίου, όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ – Helexpo, Κυριάρκος Ποζρικίδης, θα ανακοινωθούν οι προβλέψεις για τη διεθνή παραγωγή και κατανάλωση τα προσεχή χρόνια, ενώ ιδιαίτερη αναφορά θα γίνει επίσης στις νέες τεχνολογίες, τις νέες ποικιλίες, τις τάσεις στην κατανάλωση, τη φυτροπροστασία και τη θρέψη στην καλλιέργεια του φρούτου.

Μεταξύ των ομιλητών του συνεδρίου, όπως είπε ο Χρήστος Κατσάνος, γεωπόνος, brand strategist και συντονιστής της εκδήλωσης, θα είναι ο γενικός διευθυντής της Zespri Europe, αλλά και Χρίστος Ξυλογιάννης, καθηγητής του πανεπιστημίου Basilicata στη γειτονική Ιταλία. Ο ίδιος ανέφερε ότι στις εργασίες του συνεδρίου θα συζητηθεί και η 3η ποικιλία ακτινιδίου, η πορτοκαλί που έρχεται να προστεθεί  στη γκάμα της κλασικής πράσινης και της δημοφιλούς κίτρινης.

Στις παράλληλες εκδηλώσεις της 3ης Freskon αναμένονται ανακοινώσεις και για τη νέα σοδειά των πυρηνόκαρπων (ροδάκινα, κεράσια, βερίκοκα και νεκταρίνια), όπως και για τις προσπάθειες των περιφερειών για την προώθηση των φρέσκων φρούτων και λαχανικών στην εγχώρια και τις διεθνείς αγορές.

Η Freskon ξεκινά την Πέμπτη, 27 Απριλίου, οπότε θα λειτουργήσει από τις 11:00 έως τις 19:00. Τα εγκαίνιά της θα γίνουν από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Ευάγγελο Αποστόλου, στις 17:30 της ίδιας ημέρας. Την Παρασκευή, 28 Απριλίου, το ωράριο είναι 10:00 με 19:00 και το Σάββατο, 29 Απριλίου, 10:00 με 18:00. Το πάρκινγκ είναι δωρεάν για όλους τους εκθέτες και επισκέπτες.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία