Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι πρώτες παρτίδες του νέου brand που προέρχεται από ελαιώνες της ευρύτερης περιοχής της Μεταµόρφωσης Λακωνίας, από την οποία κατάγεται ο επιχειρηµατίας έφτασαν ήδη στις ΗΠΑ, σε συσκευασίες των 500 ml και 750 ml.
Σε πρώτη φάση, το εισήγαγαν κυρίως καταστήµατα που ειδικεύονται στην υγιεινή διατροφή, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Τζίµυ Πάππας έχει ήδη ξεκινήσει επαφές µε µεγάλους διανοµείς τροφίµων, οι οποίοι προµηθεύουν καταστήµατα εστίασης.
Καταλυτικό ρόλο στην απόφαση του Λάκωνα επιχειρηµατία έπαιξαν ο Νίκος Χαραµής, διευθυντής πωλήσεων της Κοινοπραξίας Αγροτικών Συνεταιρισµών Επιδαύρου Λιµηράς Λακωνίας και ο ανηψιός του Χρήστος Ζερβάκος, ο οποίος σχεδίασε το λογότυπο και την ετικέτα του συγκεκριµένου ελαιολάδου.
Διαβάστε ολόκληρο το ρεπορτάζ της Agrenda που κυκλοφόρησε στα περίπτερα όλης της χώρας εκτάκτως την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου