Σύμφωνα με την Foodwatch, η λογική του Amazon Fresh εναντιώνεται στον νόμο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θέλει το κάθε προϊόν να αναγράφει υποχρεωτικά τη χώρα παραγωγής. Αντίθετα, το Amazon Fresh στο on line οπωροπωλείο του δεν αναφέρει μία συγκεκριμένη χώρα σε κάθε προϊόν, αλλά συνηθίζει να δίνει δύο, πολλές φορές περισσότερες, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που ο τόπος προέλευσης δεν αναφέρεται καν!
Εκτός αυτού ζητάει από την γερμανική κυβέρνηση να παρακολουθήσει στενότερα το θέμα των διαδικτυακών οπωροπωλείων, μιας τάση που αρχίζει να γίνεται δημοφιλής στις χώρες της κεντρικής Ευρώπης.
«Υπάρχουν περιπτώσεις, όπου στο Amazon Fresh ένα μήλο, για παράδειγμα, μπορεί να έχει 13 πιθανές χώρες προέλευσης, κάτι που στα κανονικά μανάβικα το βλέπεις με τα ίδια σου τα μάτια αν είναι από την Γερμανία ή τη Νέα Ζηλανδία φερειπείν », τονίζει η Λούις Μόλινγκ υπεύθυνη έρευνας και εκστρατείας της Foodwatch. «Η πλειονότητα των καταναλωτών απαιτούν να γνωρίζουν από πού έρχεται το κάθε φρούτο ή λαχανικό. Πέρα από το γεγονός ότι κάτι τέτοιο είναι ενοχλητικό, αντιτίθεται επίσης και στους νόμους, καθώς ο μοναδικός που γνωρίζει την πραγματική χώρα προέλευσης του προϊόντος είναι τελικά η Amazon».
Μέσα στο Μάρτιο η Foodwatch μέσω ενός συγκριτικού τεστ εξέτασε τα πέντε μεγαλύτερα διαδικτυακά οπωροπωλεία παγκοσμίως (Amazon Fresh, Rewe Online, Allyouneedfresh, Mytime και Bringmeister) σε θέματα ελέγχου προέλευσης και ετικέτας. Τα αποτελέσματα κρίθηκαν από ανεπαρκή έως και αμφίβολα σε τέσσερα από τα πέντε.