BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Δεν είναι στην ετικέτα η μόδα στις φιάλες ροζέ κρασιών

Προτιμώντας την μεγαλύτερη διαφάνεια για να αναδείξουν όλη την παλέτα των χρωμάτων τους, τα ροζέ εμφιαλώνονται σε δυναμική συσκευασία, αξιοποιώντας στο έπακρο τα χρώματά τους.

Δεν είναι στην ετικέτα η μόδα στις φιάλες ροζέ κρασιών

1
0

Στις φιάλες ροζέ, η ετικέτα μοιάζει σαν να μην υπήρξε ποτέ. Τουλάχιστον αυτό προκύπτει αν εστιάσουμε στο πόντιουμ των πρώτων βραβείων Design, που έγινε για το δεύτερο διαγωνισμό του Φεστιβάλ Pink Rosé (7-9 Φεβρουαρίου στις Κάννες). Οι 123 εκθέτες και επισκέπτες που ψήφισαν για αυτό το βραβείο εξήραν το Roseline Cuvée Prestige 2017, το Chateau Sainte Roseline 2017, το Apogee της Sanglière και το Insolence Estandon 2017.

Και οι τρεις Ονομασίες Προέλευσης της Côtes de Provence, αυτή το χρονική στιγμή έχουν την ίδια άποψη: καμιά ετικέτα χαρτιού στη φιάλη, αλλά ένα όνομα που επισημαίνεται απευθείας, με εκτύπωση ή χάραξη, στη φιάλη. Η άποψη αυτή αποδίδει στη φιάλη μια πρωτογενή μονόχρωμη απόδοση.

«Τάση που εκτιμάται από τους καταναλωτές»

«Μεταξύ των 81 φιαλών που διαγωνίστηκαν, οκτώ φιάλες ξεχώρισαν και έξι από αυτές δεν είχαν ετικέτα χαρτιού» αναφέρουν οι διοργανωτές σε δήλωσή τους, προσθέτοντας ότι «αυτή η τάση σχεδιασμού εκτιμάται από τους τελικούς καταναλωτές».

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία