BACK TO
TOP
Νομοθεσία

Αλλαγές σε ετικέτα και διαφήμιση επιβάλλει νέος ευρωπαϊκός κανονισμός

Τις νέες απαιτήσεις του Κανονισμού 1169/2011 σε παραγωγικούς και κοινωνικούς φορείς της χώρας παρουσίασε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) κατά τη διάρκεια ημερίδας την Τετάρτη 20 Μαΐου, στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) στην Αθήνα. Η νέα ενωσιακή και εθνική νομοθεσία φέρνει αλλαγές σε επισήμανση, παρουσίαση και διαφήμιση των τροφίμων.

Αλλαγές σε ετικέτα και διαφήμιση επιβάλλει νέος ευρωπαϊκός κανονισμός

4
0
Στην ημερίδα με θέμα «Νομοθετικές απαιτήσεις για την παροχή πληροφοριών για τα τρόφιμα στους καταναλωτές» παρουσιάστηκαν οι γενικές απαιτήσεις που εισάγονται με τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 1169/2011.

Ο Κανονισμός θέτει την υποχρέωση παροχής πληροφοριών για τα αλλεργιογόνα στους καταναλωτές, την αναγραφή της χώρας καταγωγής, τη διατροφική επισήμανση, τον επιμερισμό των ευθυνών των επιχειρήσεων τροφίμων, εμπεριέχει  διατάξεις σχετικά με την καλύτερη αναγνωσιμότητα των ετικετών κ.α. Παρουσιάστηκαν, επίσης, οι ειδικές διατάξεις για την επισήμανση του κρέατος, των αλιευμάτων, καθώς και η νομοθεσία για τη διατύπωση ισχυρισμών διατροφής και υγείας στα τρόφιμα

Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι φορέων του αγροτοδιατροφικού τομέα, όπως επιχειρήσεις παραγωγής και διάθεσης τροφίμων, εκπρόσωποι των συνδέσμων ζαχαροπλαστών και αρτοποιών, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η Ελληνική Εταιρεία για την κοιλιοκάκη, σύμβουλοι επιχειρήσεων και εκπρόσωποι άλλων αρμοδίων αρχών ελέγχου τροφίμων

Η οργάνωση της ημερίδας εντάσσεται στο πλαίσιο της διαρκούς ενημέρωσης, μέσω ενός ζωντανού διαύλου επικοινωνίας με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, έχοντα ως σκοπό τη διάθεση στην αγορά όχι μόνο ασφαλών και ποιοτικών τροφίμων, αλλά και τροφίμων των οποίων η επισήμανση θα παρέχει στον καταναλωτή πλήρη και ορθή πληροφόρηση, ώστε να κάνει ενημερωμένος τις επιλογές του.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία