BACK TO
TOP
Δρώμενα

Με τόνο αυθεντικότητας η φετινή Νάουσα, Πόλη του Οίνου

Περισσότεροι από 650 οινόφιλοι επισκέφτηκαν το τριήμερο 8-10 Δεκεμβρίου «Νάουσα, Πόλη του οίνου», στην καρδιά του Ξινόμαυρου, την όμορφη πόλης της Νάουσας.

Με τόνο αυθεντικότητας η φετινή Νάουσα, Πόλη του Οίνου

0
0

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως και τις 10 Δεκεμβρίου και φιλοξενήθηκε σε δύο χώρους, τον Πολυχώρο Πολιτισμού ΒΕΤΛΑΝΣ και το κτίριο ΕΡΙΑ-Χρήστος Λαναράς. Η έναρξη σηματοδοτήθηκε από τους χαιρετισμούς του Δημάρχου Νάουσας Νίκου Κουτσογιάννη, και του Προέδρου του Συνδέσμου Αμπελουργών και Οινοποιών Νάουσας Γιώργου Φουντούλη.

Η ατζέντα της φετινής εκδήλωσης είχε προετοιμαστεί από τους ίδιους τους οινοποιούς της ζώνης, προσδίδοντας έναν ξεχωριστό τόνο αυθεντικότητας. Μέσα από τα μάτια και τις εμπειρίες των ανθρώπων που εργάζονται για το κρασί της Νάουσας και την ανάδειξη της πολυδύναμης ποικιλίας του Ξινόμαυρου, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες γευσιγνωσίες, ακόμη και με σπάνιες ετικέτες.

Όπως είχαν υποσχεθεί οι οινοποιοί, το εξαιρετικό περιεχόμενο δεν ήταν μόνο μέσα στο ποτήρι, αλλά και σε παρουσιάσεις που έδωσαν τροφή για συζήτηση. Για τη «Νάουσα που ονειρευόμαστε» μίλησαν οι Δρ. Γεώργιος Τσάνταλης και ο Στέλλιος Μπουτάρης θέτοντας το παρόν και το μέλλον της ζώνης μέσα από προσεγγίσεις που συνδύαζαν το ρεαλισμό και το όραμα. Το νέο βιβλίο της Δρ. Σταυρούλας Κουράκου – Δραγώνα «Το Ξινόμαυρο, η οινάμπελος της κεντροδυτικής Μακεδονίας» που εκδίδεται από τις Εκδόσεις του Φοίνικα, παρουσιάστηκε από τον Γιάννη Μπουτάρη και την Δρ. Χαρούλα Σπινθηροπούλου. Σημαντική και η παρουσία του Dan Fredman, ιδιοκτήτη της εταιρίας επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων DFPR με έδρα την Καλιφόρνια των ΗΠΑ, που μετέφερε τη δική του εμπειρία για τη δυναμική του brand “Ξινόμαυρο Νάουσας» κατά τη διάρκεια μιας «γευσιγνωστικής μάχης» με το Nebbiolo.

Αξιοσημείωτη ήταν η παρουσία της φετινής διοργάνωσης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με συνεχή πληροφόρηση, τόσο σε επίπεδο ανακοινωσιακό όσο και κατά τη διάρκεια των παράλληλων εκδηλώσεων. Η σημασία των Social Media στην προώθηση του κρασιού ήταν και το θέμα ενός σεμιναρίου που παρουσιάστηκε από την Κυριακή Παναγιώτου, Marketing Communications Manager της Οινοποιίας TSANTALI , και τον Καλλίστρατο Γρηγοριάδη, Communication Manager της ΚΥΡ-ΓΙΑΝΝΗ.

Τέλος, ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του τριημέρου όλη η πόλη της Νάουσας χτυπούσε στους ρυθμούς της γιορτής του Ξινόμαυρου. Οι ντόπιοι επαγγελματίες της εστίασης και της φιλοξενίας προσέφεραν ειδικές τιμές στους επισκέπτες. Όπως κάθε χρόνο, η Κυριακή 10 Δεκεμβρίου –τελευταία ημέρα της διοργάνωσης- βρήκε τους οινόφιλους να απολαμβάνουν απολαυστικές γευσιγνωσίες και happenings στα Οινοποιεία της ζώνης.

Ο οικοδεσπότης Σύνδεσμος Αμπελουργών και Οινοποιών Νάουσας ανανεώνει το ραντεβού με τους οινόφιλους για τον επόμενο Δεκέμβριο, στη «ΝΑΟΥΣΑ, ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΟΙΝΟΥ 2018».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία