Κι αυτό καθώς «το 90 % των Ευρωπαίων καταναλωτών θέλει να γνωρίζει από πού προέρχεται το επεξεργασμένο κρέας, που καταναλώνει», σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών – BEUC.
Ωστόσο, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «δυσκολευόμαστε πολύ, για να ανακαλύψουμε την προέλευση του κιμά, στο μπιφτέκι μας, ή του κρέατος, στο έτοιμο φαγητό, που αγοράσαμε, από το σούπερ-μάρκετ. Δυστυχώς, ελάχιστοι παρασκευαστές καταγράφουν, εθελοντικά, αυτήν την πληροφορία, στη σήμανση των τροφίμων τους. Η υποχρεωτική σήμανση της χώρας προέλευσης θα λύσει το μυστήριο, πού γεννήθηκε, πού εκτράφηκε, πού σφάχτηκε και πού έγινε λουκάνικο, το γουρουνάκι, του οποίου το κρέας τρώμε ως λουκάνικο».
Η καμπάνια θα διαρκέσει τρεις εβδομάδες, μέχρι την επόμενη ακρόαση που θα πραγματοποιηθεί στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο από το νέο επίτροπο, αρμόδιο για τα τρόφιμα και την υγεία, ενώ ανάμεσα στις ενέργειες που κάνουν οι καταναλωτικές οργανώσεις είναι και η δημοσίευση φωτογραφιών από προϊόντα, όπου αναγράφεται η προέλευση του κρέατος, ενώ κυκλοφορεί και σχετικό ενημερωτικό φωτογραφικό υλικό, το οποίο έχει μεταφραστεί σε διάφορες γλώσσες.
ΠΗΓΗ: meatnews.gr