Ειδικότερα, το 13% των ατόμων που έπιναν λιγότερο από ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι τη μέρα, έγιναν λειτουργικά ανήμποροι, έναντι μόλις 7% όσων έπιναν τουλάχιστον πέντε φλιτζάνια πράσινο τσάι καθημερινά.
Όσοι πίνουν πέντε φλιτζάνια και πάνω τη μέρα, είναι κατά ένα τρίτο λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν κινητική ανικανότητα σε σχέση με όσους πίνουν λιγότερο από ένα φλιτζάνι. Όσοι πίνουν κατά μέσο όρο τρία έως τέσσερα φλιτζάνια τη μέρα, έχουν 25% μικρότερο κίνδυνο.
Πάντως η μελέτη δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι ήταν το πράσινο τσάι η μόνη αιτία που οι ηλικιωμένοι μένουν πιο σβέλτοι καθώς γερνάνε, όμως διαπίστωσε την ύπαρξη σχέσης ανάμεσα σε αυτό το είδος τσαγιού και στην μεγαλύτερη κινητικότητα των ατόμων τρίτης ηλικίας
Το πράσινο τσάι περιέχει αντιοξειδωτικές χημικές ουσίες που καταπολεμούν την κυτταρική φθορά, η οποία μπορεί να προκαλέσει διάφορες ασθένειες. Ορισμένοι επιστήμονες κατά καιρούς έχουν συσχετίσει το πράσινο τσάι με διάφορα οφέλη για την υγεία, όπως μείωση της χοληστερόλης και μείωση του κινδύνου για καρκίνο, αλλά όλες οι έρευνες δεν έχουν καταλήξει σε ομόφωνα αποτελέσματα
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Όσοι πίνουν πέντε φλιτζάνια και πάνω τη μέρα, είναι κατά ένα τρίτο λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν κινητική ανικανότητα σε σχέση με όσους πίνουν λιγότερο από ένα φλιτζάνι. Όσοι πίνουν κατά μέσο όρο τρία έως τέσσερα φλιτζάνια τη μέρα, έχουν 25% μικρότερο κίνδυνο.
Πάντως η μελέτη δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι ήταν το πράσινο τσάι η μόνη αιτία που οι ηλικιωμένοι μένουν πιο σβέλτοι καθώς γερνάνε, όμως διαπίστωσε την ύπαρξη σχέσης ανάμεσα σε αυτό το είδος τσαγιού και στην μεγαλύτερη κινητικότητα των ατόμων τρίτης ηλικίας
Το πράσινο τσάι περιέχει αντιοξειδωτικές χημικές ουσίες που καταπολεμούν την κυτταρική φθορά, η οποία μπορεί να προκαλέσει διάφορες ασθένειες. Ορισμένοι επιστήμονες κατά καιρούς έχουν συσχετίσει το πράσινο τσάι με διάφορα οφέλη για την υγεία, όπως μείωση της χοληστερόλης και μείωση του κινδύνου για καρκίνο, αλλά όλες οι έρευνες δεν έχουν καταλήξει σε ομόφωνα αποτελέσματα
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ