BACK TO
TOP
Brand name

Κέρδισε χρυσό βραβείο η συσκευασία του MESSENICOLA

Χρυσό βραβείο και για τη συσκευασία του κέρδισε το κρασί MESSENICOLA στον διαγωνισμό PACKAGING INNOVATION, μετά το Χρυσό μετάλλιο στον Διεθνή Διαγωνισμό MUNDUS VINI 2016 για το περιεχόμενό του. Τη συσκευασία έχει επιμεληθεί το «The BrandHouse».

Κέρδισε χρυσό βραβείο η συσκευασία του MESSENICOLA

1
0

Το rebranding του «Μεσενικόλα» του Οινοποιείου Domaine Monsieur Nicolas του Γιώργου Καραμήτρου, ενός ΠΟΠ κρασιού με δεκάδες βραβεία σε ελληνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς, είχε στόχο να αναδείξει την ποιότητα και τη μοναδικότητα της τοπικής ποικιλίας Μαύρο Μεσσενικόλα και του ομώνυμου κρασιού και να τοποθετηθεί ανταγωνιστικά στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Το χτίσιμο της νέας εικόνας, βρίσκει εφαρμογή στον επανασχεδιασμό της συσκευασίας του, την έντυπη και ψηφιακή παρουσία του, στο προωθητικό υλικό για B2B και B2C κοινό. Οι κώδικες που χρησιμοποιήθηκαν είναι ο μινιμαλισμός στον επανασχεδιασμό του λογοτύπου του ονόματος, η καινοτομία στον πρωτότυπο σχεδιασμό της τετράγωνης φιάλης, η γεωμετρική προσέγγιση μέσω του συμβόλου του ρόμβου, η ιστορική διάσταση μέσω του μεσαιωνικού ποτηριού, η μυσταγωγική διάσταση της απόλαυσης αυτού του ώριμου και μεστού κρασιού μέσω της διχρωμίας του μαύρου και του κόκκινου και η διάχυτη πολυτέλεια σε όλα τα υλικά.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία