BACK TO
TOP
Δενδροκηπευτικά

Μειωμένες οι τιμές των εσπεριδοειδών στην Ανδαλουσία της Ισπανίας

Οι τιμές της Ναβαλίνας στην Ανδαλουσία σημείωσαν μεγάλη πτώση στα μέσα Νοεμβρίου εξαιτίας της προοδευτικής αύξησης της προσφοράς στην αγορά. Την ίδια στιγμή, τα μανταρίνια και τα λεμόνια παραμένουν σταθερά, με τα τελευταία μάλιστα να καταγράφουν ομαλές πωλήσεις.

Συνέδριο Εσπεριδοειδών το Σάββατο στο Ναύπλιο

0
0
Αναλυτικότερα, τα πορτοκάλια μόλις που υπερβαίνουν την μέση τιμή των 0,10 ευρώ το κιλό, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη της αγοράς από το Παρατηρητήριο Τιμών και Αγορών της Ανδαλουσίας. Καταγράφεται μείωση 39% σε σχέση με τις τιμές που διαμορφώθηκαν στις αρχές Νοεμβρίου. Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οι τιμές είναι μειωμένες κατά 20-30%

Στα μανταρίνια, η μέση τιμή κυμαίνεται στα 0.31 ευρώ το κιλό, μερικά σεντς λιγότερα από τις τιμές που καταγράφηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες. Η τιμή αυτή είναι, σε κάθε περίπτωση, σημαντικά υψηλότερη από πέρυσι, όταν δεν ξεπέρασε ποτέ τα 0,24 ευρώ το κιλό, δηλαδή 29% μειωμένη σε σχέση με φέτος

Όσον αφορά τα λεμόνια, το μοναδικό άξιο αναφοράς είναι οι ομαλές πωλήσεις, παρά το γεγονός ότι η παραγωγή του Νοτίου Ημισφαιρίου ακόμα φθάνει στις αγορές. Ωστόσο, αυτό θα γίνει τις επόμενες μέρες, επομένως αναμένεται μια αύξηση της ζήτησης για το αναδαλουσιανό λεμόνι και υψηλότερες τιμές. Οι τιμές παραμένουν στα 0,27 ευρώ το κιλό, κατά 17% αυξημένες από πέρυσι, και ελαφρώς μειωμένες από αυτές των προηγούμενων εβδομάδων που έφτασαν στα 0,30 ευρώ/κιλό

Οι τιμές στις εγκαταστάσεις χειρισμού ακολουθούν την ίδια τάση. Τα πορτοκάλια μειώθηκαν από τα 0,43 στα 0,37 ευρώ το κιλό, τα μανταρίνια φτάνουν τα 0,45 για χύμα φρούτα και 0,55 ευρώ/κιλό για συσκευασμένα, και οι τιμές λεμονιού κυμαίνονται μεταξύ 0,50-0,60 ευρώ/κιλό

Τα προϊόντα υποφέρουν από τις επιπτώσεις του ρωσικού εμπάργκο, καθώς ορισμένοι έμποροι στης χώρες της Ανατολικής Ευρώπης αγοράζουν το ισπανικό προϊόν στις χαμηλές τιμές με σκοπό να το επανεξάγουν στη Ρωσία, σύμφωνα με την έκθεση του Παρατηρητηρίου. Ως αποτέλεσμα, οι εγκαταστάσεις διαχείρισης προσπαθούν να διατηρήσουν το προιόν ενώ περιμένουν νέους αγοραστές

(Πηγή: freshplaza.com)     
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία