BACK TO
TOP
Αγορά Προϊόντων

Με σύμμαχο τον καιρό η αύξηση παραγωγής μύρτιλλων στην Ελλάδα

Η ελληνική εταιρία Molia, βρίσκεται στην παραγωγή μύρτιλλων τα τελευταία πέντε χρόνια και αυτή την εποχή πρόκειται να φτάσει τους 20 με 25 τόνους σε παραγωγή. Τα αποτελέσματα είναι αρκετά καλά εξαιτίας των καλών καιρικών συνθηκών που επικρατούν όμως κανείς δεν ξέρει τι πρόκειται να συμβεί εάν οι συνθήκες αλλάξουν, με το κράτος να μην είναι σε θέση να βοηθήσει την κατάσταση, σημειώνει ο Άκης Πετρόπουλος της εταιρίας Molia στην ιστοσελίδα Freshplaza.

Με σύμμαχο τον καιρό η αύξηση παραγωγής μύρτιλλων στην Ελλάδα

0
0
Ο καρπός καλλιεργείται στην Τρίπολη, στην Κεντρική Πελοπόννησο.  Παρά το γεγονός  ότι τα φυτά  βρίσκονται σε νεαρή ηλικία, του χρόνου η παραγωγή αναμένεται να ξεπεράσει τους 120 τόνους, υποστηρίζει ο ιδιοκτήτης της εταιρίας Άκης Πετρόπουλος. Σύμφωνα με τον κ. Πετρόπουλο η επιχείρηση απαρτίζεται από μία ομάδα 12 μικρών παραγωγών που κατέχουν αυτή τη στιγμή 160 στρέμματα. «Η περίοδος καλλιέργειας διαρκεί από τις αρχές Ιουνίου έως τα μέσα Σεπτέμβρη όμως για την ώρα διεξάγονται κάποια τεστ στα θερμοκήπια έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε από την δεύτερη εβδομάδα του Μαρτίου»

Τα μύρτιλλα που θα πουληθούν φέτος στην Ελλάδα αγγίζουν σε ποσοστό το 40%. Η χώρα αποτελεί στρατηγικό στόχο προώθησης του προϊόντος για την εταιρία Molia. Όμως η επιχείρηση πραγματοποιεί και εξαγωγές, σε Ντουμπάι, Ολλανδία, Αυστραλία, Παρίσι, Πολωνία και Χόνγκ Κόνγκ. «Έχουμε εφτά διαφορετικές ποικιλίες: Darrow, Duke, Brigitta Blue, Elizabeth, Spartan, Patriot, Liberty and Chandler. Οι ποικιλίες Duke και Liberty είναι αυτές που ξεχωρίζουν όμως είμαστε σε θέση να προσφέρουμε πολύ καλή γευστική ποιότητα και για τις ποικιλίες Brigitta Blue και Chandler», εξηγεί ο κύριος Πετρόπουλος



Για την επερχόμενη περίοδο, ο ιδιοκτήτης της Molia προβλέπει ότι τόσο η ποιότητα όσο και τα μεγέθη της αγοράς θα είναι πολύ καλά. Ο ήλιος και το κλίμα της Ελλάδας είναι δύο πολύ σημαντικοί παράγοντες προκειμένου τα μύρτιλλα να έχουν μία υπέροχη γεύση, κάτι που αποτελεί το «ατού» της επιχείρησης. Τα φρούτα συλλέγονται ένα προς ένα με το χέρι, και μέσα σε 24 ώρες, ταξινομούνται και μπαίνουν σε συσκευασίες του 1 και 2 κιλών, με την χρήση μηχανημάτων. Στη συνέχεια διανέμονται στις τοπικές και παγκόσμιες αγορές διατηρώντας τη φρεσκάδα τους

Ο κύριος Πετρόπουλος συνεχίζει λέγοντας ότι ο πιο καθοριστικός παράγοντας και η μεγαλύτερη πρόκληση για την απόδοση είναι ο καιρός. «Δεν είμαστε σε θέση να σκεπάσουμε τις σοδειές μας κάτι το οποίο είναι απαραίτητο για να τις προστατέψουμε από την κακοκαιρία, ιδιαίτερα εάν πρόκειται να τις εξάγουμε, αφού δεν έχουμε χρηματοδότηση από την κυβέρνηση για κάτι τέτοιο».

Όπως δηλώνει ο ίδιος οι τιμές στην Ελλάδα είναι πολύ υψηλές για την ώρα, «αντανακλώντας» το γεγονός ότι όλα τα φρούτα εισάγονται, αλλά θα πέσουν μέχρι την  έναρξη της σεζόν στην Ελλάδα

Τέλος, ο κ. Πετρόπουλος περιγράφει την αγορά των μύρτιλλων ως πολύ ασταθή όσον αφορά τις τιμές, καθώς η υπερπροσφορά από μια χώρα ή η έλλειψη πωλήσεων μπορεί να επηρεάσει τις τιμές στις γειτονικές αγορές. Και καταλήγει τονίζοντας στην ιστοσελίδα Freshplaza ότι «ο πιο σημαντικός παράγοντας είναι να δίνεται στην αγορά ένα καλό προϊόν με καλή συσκευασία, επειδή τότε μπορείς να πουλήσεις σε υψηλότερη τιμή»

(Πηγή: freshplaza.com)
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία