BACK TO
TOP
Δενδροκηπευτικά

Καθεστώς το δεν πληρώνω στα σούπερ μάρκετ

Η ταχεία συγκέντρωση της λιανικής πώλησης νωπών αγροτικών προϊόντων και ειδικά φρέσκων φρούτων και λαχανικών σε όλο και λιγότερα χέρια, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη έλλειψη εμπιστοσύνης που καταγράφεται στη σχέση των συντελεστών της διατροφικής αλυσίδας, συνιστούν ήδη σοβαρό πρόβλημα για τη λειτουργία της συγκεκριμένης αγοράς στις χώρες της Ε.Ε. όπου δεν αποκλείεται να λάβει εκρηκτικές διαστάσεις το επόμενο διάστημα.

Καθεστώς το δεν πληρώνω στα σούπερ μάρκετ

2
0

Στο Fresher που κυκλοφορεί το Σάββατο 28 Νοεμβρίου μαζί με την Agrenda αναλύεται πώς οι σχέσεις μεταξύ των αλυσίδων εφοδιασμού στον τομέα των φρέσκων γίνονται όλο και πιο πολύπλοκες ενώ παράλληλα παρουσιάζεται αποκλειστικά ένα πρότυπο καλλιεργητικό πλάνο που θα βοηθήσει τους παραγωγούς κηπευτικών να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία της παραγωγής τους, με βάση διάφορους παράγοντες όπως η περιοδικότητα των τιμών και οι κλιματικές συνθήκες και το οποίο δημιούργησαν τρεις νέοι Έλληνες επιστήμονες.

Στην ειδική έκδοση για τα φρούτα και τα λαχανικά ξεδιπλώνεται η εικόνα της ελληνικής και διεθνούς αγοράς με μεγάλο πρωταγωνιστή το ακτινίδιο. Μαζί με αυτά ένα πλήρες ρεπορτάζ για όλα όσα θα συζητηθούν στην 24η Διεθνή «Fruit Logistica 2016», που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο, το διάστημα 3 με 5 Φεβρουαρίου 2016.

Την ίδια στιγμή το Fresher συναντά τον έμπειρο βιοκαλλιεργητή, Χρήστο Μπόγια, στα πλαίσια του 1ου Συνεδρίου Βιολογικής Κτηνοτροφίας και Γεωργίας που πραγματοποιήθηκε στο Παρανέστι Δράμας. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι παρουσιάσεις επιτυχημένων εταιρικών μοντέλων μαζί με θεσμικά θέματα όπως όλα τα μυστικά για την ένταξη των δενδρώνων στις ενισχύσεις των βιολογικών κατά τη νέα προγραμματική περίοδο και το πριμ για την υιοθέτηση της μεθόδου φυτοπροστασίας Κομφούζιο.

Σε όλο και λιγότερα χέρια το λιανεμπόριο φρούτων και λαχανικών

Η ανάπτυξη που γνωρίζει τα τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εµπόριο δεν θα µπορούσε να αφήσει αδιάφορο το πεδίο αγοράς των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, παρά το γεγονός ότι πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι εδώ τον πρώτο λόγο έχει η αµεσότητα στη σχέση προϊόντος και καταναλωτή, όπως καταγράφει το περιοδικό Fresher Νοεμβρίου

Πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας δηµοσκοπήσεων Nielsen δείχνουν ότι το 20% όλων των νοικοκυριών έχουν αγοράσει γρήγορα καταναλωτικά αγαθά (FMCG) µέσω διαδικτύου τουλάχιστον µια φορά. Το θέµα αναµένεται να απασχολήσει σε λίγο καιρό και τις συναντήσεις που θα γίνουν στο πλαίσιο της 24ης Fruit Logistica 2016, η οποία, όπως πληροφορούµαστε, επεκτείνει το ενδιαφέρον της και στους τοµείς των βιολογικών προϊόντων και του ψηφιακού εµπορίου, απευθυνόµενη πλέον και σε εταιρείες Τεχνολογίας, Ασφάλειας και Μεταφοράς Τροφίµων. 

Η ψηφιοποίηση του λιανικού εµπορίου προσφέρει πολλές ευκαιρίες, αλλά παρουσιάζει επίσης και µια σειρά από προκλήσεις: Οι νέες λύσεις συσκευασίας που απαιτούνται, και το γεγονός ότι οι πάροχοι πρέπει να συνεργάζονται όσο το δυνατόν περισσότερο -η λέξη κλειδί εδώ είναι η αστική εφοδιαστική αλυσίδα λιανικής. Οι αγορές φρουτολαχανικών είναι συνήθως παρορµητικές και σπάνια µπορούν να προγραµµατιστούν εκ των προτέρων. Οι καταναλωτές εµπνέονται από όλες τις αισθήσεις τους -αυτό είναι σηµαντικά περιορισµένο από µια οθόνη. Πώς µπορούν οι παρορµητικές αγορές να ενισχυθούν στον ψηφιακό κόσµο; Η δύναµη των φρέσκων προϊόντων να προσελκύουν τους καταναλωτές στα καταστήµατα µπορεί να σηµαίνει ότι τµήµατα φρούτων και λαχανικών θα γίνουν πιο σηµαντικά για τη λιανική στο µέλλον
Η ψηφιοποίηση διαδραµατίζει ολοένα σηµαντικότερο ρόλο στο λιανικό εµπόριο και το ίδιο και οι επιπτώσεις του σε άλλους τοµείς της αλυσίδας αξίας τροφίµων. Αυτό είναι ένα από τα θέµατα που θα συζητηθούν κατά την προσεχή Fruit Logistica και σίγουρα θα αποτελέσει επίσης αντικείµενο θερµών συζητήσεων µεταξύ των επισκεπτών της εµπορικής έκθεσης

Διαβάστε περισσότερα για την ελληνική και διεθνή αγορά οπωροκηπευτικών στο περιοδικό Fresher που θα κυκλοφορήσει μαζί με την εφημερίδα Agrenda το Σάββατο 28 Νοεμβρίου
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία