Από το 2012, το σχέδιο επικοινωνίας δεν έχει αλλάξει: οι πρεσβευτές είναι «συνταγές» για να συνοδευτεί το κρασί. Το νέο στο 2014 είναι η έναρξη αυτό το καλοκαίρι ενός παιχνιδιού Trivial Pursuit με αντικείμενο το κρασί: το Triviño. (Διαθέσιμο σε απευθείας σύνδεση και μέσω εφαρμογής κινητού), το παιχνίδι διαθέτει εξερεύνηση ονομασιών και ποικιλιών για τον ισπανικό αμπελώνα.
Αδιανόητο για τη Γαλλία (λόγω του νόμου Evin), το μήνυμα εμφανίζει «θετική προοπτική στον συνδυασμό του κρασιού με το φαγητό, με τη διασκέδαση και την απόλαυση της ζωής».