BACK TO
TOP
Ελαιώνες και Αμπελώνες

Νέα ισπανική καμπάνια συνδέει το κρασί με την απόλαυση της ζωής

Σύμφωνα με την τελευταία ισπανική καμπάνια «Όποιος ξέρει να πίνει, ξέρει να ζει». Η καμπάνια λανσάρεται από τον κλάδο οίνου της Ιβηρικής και επιδοτείται από το ισπανικό Υπουργείο Γεωργίας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ στόχος της είναι οι Ισπανοί ηλικίας 25 έως 50 ετών.

Η στατιστική στην υπηρεσία της ταυτοποίησης οίνων

1
0

Από το 2012, το σχέδιο επικοινωνίας δεν έχει αλλάξει: οι πρεσβευτές είναι «συνταγές» για να συνοδευτεί το κρασί. Το νέο στο 2014 είναι η έναρξη αυτό το καλοκαίρι ενός παιχνιδιού Trivial Pursuit με αντικείμενο το κρασί: το Triviño. (Διαθέσιμο σε απευθείας σύνδεση και μέσω εφαρμογής κινητού), το παιχνίδι διαθέτει εξερεύνηση ονομασιών και ποικιλιών για τον ισπανικό αμπελώνα.

Αδιανόητο για τη Γαλλία (λόγω του νόμου Evin), το μήνυμα εμφανίζει «θετική προοπτική στον συνδυασμό του κρασιού με ​​το φαγητό, με τη διασκέδαση και την απόλαυση της ζωής».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία