BACK TO
TOP
Ελαιώνες και Αμπελώνες

«Δύσκολη» η κινέζικη αγορά για το ελληνικό ελαιόλαδο

Οι Έλληνες παραγωγοί και οι διανομείς ελαιολάδου στοχεύουν στην τεράστια αγορά της Κίνας. Ωστόσο, διαπιστώνουν πως δεν είναι εύκολο να πουλήσουν τα υψηλής ποιότητας προϊόντα τους. «Οι δυνατότητες στην Κίνα είναι δελεαστικές», δηλώνει η Πρόεδρος του Συνεταιρισμού Σητείας, Βασιλεία Φραγκάκη. Αντιθέτως, ο Νίκος Μοναχογιός της Ergofood Greece δεν είναι πλέον τόσο αισιόδοξος.

«Δύσκολη» η κινέζικη αγορά για το ελληνικό ελαιόλαδο

1
0
«Οι δυνατότητες πώλησης είναι μεγάλες. Οπότε πήραμε την απόφαση ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στην κινεζική αγορά, και μέχρι στιγμής ήταν πολύ ενδιαφέρον», είπε. «Αρχίζουμε να ξεκλειδώνουμε τα μυστικά της αγοράς. Θεωρώ πως σε αυτό το σημείο μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε μικρά βήματα και την επόμενη χρονιά να σκεφτούμε να κάνουμε μεγαλύτερα», τονίζει η κα Φραγκάκη.

Ο κος Μοναχογίος συμμετείχε σε πολλές κινέζικες εκθέσεις τροφίμων, όπου γρήγορα διαπίστωσε πως η ελληνική συμμετοχή στην αγορά ήταν ελάχιστη. Θεώρησε πως ήταν μοναδική ευκαιρία για να αναδείξει την ποιότητα των ελληνικών ελαιόλαδων, αλλά τώρα παραδέχεται πως έχει απογοητευτεί.   

«Τα ελληνικά ελαιόλαδα αγοράζονται περισσότερο για επίδειξη σε φίλους και για την απόκτηση κοινωνικού status. Κατά τη γνώμη μας η κινέζικη καταναλωτική συμπεριφορά δεν είναι αρκετά ώριμη. Θέλουν να ακολουθήσουν τη δυτική καταναλωτική συμπεριφορά αλλά το μοναδικό κριτήριο επιλογής τους είναι η τιμή και όχι η ποιότητα», δηλώνει. Ο Μοναχογιός τώρα θα επικεντρωθεί στην αμερικάνικη αγορά

(Πηγή: Olive Oil Times)
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία