«Οι δυνατότητες πώλησης είναι μεγάλες. Οπότε πήραμε την απόφαση ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στην κινεζική αγορά, και μέχρι στιγμής ήταν πολύ ενδιαφέρον», είπε. «Αρχίζουμε να ξεκλειδώνουμε τα μυστικά της αγοράς. Θεωρώ πως σε αυτό το σημείο μπορούμε να συνεχίσουμε να κάνουμε μικρά βήματα και την επόμενη χρονιά να σκεφτούμε να κάνουμε μεγαλύτερα», τονίζει η κα Φραγκάκη.
Ο κος Μοναχογίος συμμετείχε σε πολλές κινέζικες εκθέσεις τροφίμων, όπου γρήγορα διαπίστωσε πως η ελληνική συμμετοχή στην αγορά ήταν ελάχιστη. Θεώρησε πως ήταν μοναδική ευκαιρία για να αναδείξει την ποιότητα των ελληνικών ελαιόλαδων, αλλά τώρα παραδέχεται πως έχει απογοητευτεί.
«Τα ελληνικά ελαιόλαδα αγοράζονται περισσότερο για επίδειξη σε φίλους και για την απόκτηση κοινωνικού status. Κατά τη γνώμη μας η κινέζικη καταναλωτική συμπεριφορά δεν είναι αρκετά ώριμη. Θέλουν να ακολουθήσουν τη δυτική καταναλωτική συμπεριφορά αλλά το μοναδικό κριτήριο επιλογής τους είναι η τιμή και όχι η ποιότητα», δηλώνει. Ο Μοναχογιός τώρα θα επικεντρωθεί στην αμερικάνικη αγορά
(Πηγή: Olive Oil Times)
Ο κος Μοναχογίος συμμετείχε σε πολλές κινέζικες εκθέσεις τροφίμων, όπου γρήγορα διαπίστωσε πως η ελληνική συμμετοχή στην αγορά ήταν ελάχιστη. Θεώρησε πως ήταν μοναδική ευκαιρία για να αναδείξει την ποιότητα των ελληνικών ελαιόλαδων, αλλά τώρα παραδέχεται πως έχει απογοητευτεί.
«Τα ελληνικά ελαιόλαδα αγοράζονται περισσότερο για επίδειξη σε φίλους και για την απόκτηση κοινωνικού status. Κατά τη γνώμη μας η κινέζικη καταναλωτική συμπεριφορά δεν είναι αρκετά ώριμη. Θέλουν να ακολουθήσουν τη δυτική καταναλωτική συμπεριφορά αλλά το μοναδικό κριτήριο επιλογής τους είναι η τιμή και όχι η ποιότητα», δηλώνει. Ο Μοναχογιός τώρα θα επικεντρωθεί στην αμερικάνικη αγορά
(Πηγή: Olive Oil Times)