BACK TO
TOP
Ελαιώνες και Αμπελώνες

Eπανάσταση τύπου Nespresso φέρνει η συσκευή κρασιού Coravin

Τη χρήση ενός νέου gadget για τους οινόφιλους που βασίζεται στη λογική της μηχανής καφέ Nespresso, φιλοδοξεί να επεκτείνει η εταιρία Coravin που λάνσαρε ομώνυμο προϊόν που απευθύνεται στην κατ'οίκον κατανάλωση κρασιού.

Eπανάσταση τύπου Nespresso φέρνει η συσκευή κρασιού Coravin

5
0

Ο Φρέντερικ Λεβί, ο πρώην πρόεδρος της Nespresso Βορείου Αμερικής, ο οποίος έγινε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εν λόγω εταιρίας Coravin Wine Access System το Φεβρουάριο, σκοπεύει να επεκτείνει τις πωλήσεις της συσκευής Coravin στους χώρους εστίασης και στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και τις πωλήσεις της συσκευής μέσω τοπικών καταστημάτων. «Οι μεγαλύτερες εταιρίες στοχεύουν στην κατ' οίκον χρήση, δήλωσε ο ίδιος στον ενημερωτικό ιστότοπο Harpers.co.uk.και συμπλήρωσε «Δεν πρόκειται για συσκευή συντήρησης κρασιού αλλά είναι ιδανικό για δείπνο στο σπίτι».

«Ξεκινήσαμε δυναμικά με είσοδο σε ανεξάρτητες κάβες και είναι φοβερό το πόση ανταπόκριση βρήκε το Coravin. Τώρα αξίζει να επεκταθεί και σε πολλά ακόμα είδη καταστημάτων, όχι μόνο του οινικού κλάδου. Ξεκινήσαμε από το Harrods ενώ η είσοδός μας στο Selfidge και τα M&S είναι επίσης στη λίστα καθώς υπάρχει πολύς κόσμος που ενδιαφέρεται και ο στόχος μας είναι να τοποθετηθεί η φίρμα Coravin στα καλύτερα σημεία της Μεγ. Βρετανίας και να δημιουργήσει μία ξεχωριστή in-store εμπειρία», σημείωσε ο Φρέντερικ Λεβί.

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι η φίρμα έδειξε μεγάλες δυνατότητες και θα μπορούσε να μιμηθεί την επιτυχία της μηχανής καφε Nespresso, προκαλώντας αντίστοιχη «επανάσταση» στον τρόπο που ο κόσμος πίνει κρασί στο σπίτι του. «Είμαι τυχερός που υπήρξα μέρος της εξέλιξης του ατομικού σερβιρίσματος καφέ, όταν αυτή η τάση ξεκινούσε και κανείς δεν πίστευε ότι θα είχε τόση επιτυχία. Πιστεύω ότι βρισκόμαστε στο ίδιο ακριβώς σημείο με το Coravin», τόνισε ο κ. Λεβί. «Στοχεύουμε ακριβώς στο ίδιο καταναλωτικό κοινό, που του αρέσει το καλό φαγητό και ο καλός καφές, οπότε πιστεύουμε ότι το προϊόν θα ακολουθήσει την ίδια πορεία».

Το συγκεκριμένο σύστημα έχει επίσης φέρει επανάσταση στα wine-bars (μπαρ κρασιού), στα εστιατόρια και στα ξενοδοχεία και έφερε την επέκταση των ετικετών κρασιού στις κάβες τους.

«Η συσκευή έχει αλλάξει τον τρόπο που πίνουμε κρασί καθημερινά. Μπορείς να πιείς μόνο ένα μικρό ποτήρι κρασί και μπορείς να πιείς καλύτερο κρασί. Επίσης θα βάλει τέλος στα διλήμματα του αν θα συνοδευτεί ένα γεύμα με λευκό ή κόκκινο κρασί καθώς διαθέτει αμέτρητες δυνατότητες να πιείς και να δοκιμάσεις διαφορετικά κρασιά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Λεβί.

Η προτεραιότητα του Λεβί είναι να ολοκληρώσει τo λανσάρισμα του προϊόντος στην Ευρώπη και να ισχυροποιήσει τις τρέχουσες αγορές του προϊόντος, προσπάθεια για την οποία σημείωσε: «Προς ώρας απλώς έχουμε αγγίξει την κορυφή κάθε χώρας. Εστιάζουμε στις δύο μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, την Αγγλία και τη Γαλλία στις οποίες ήση πηγαίνουμε πολύ καλα». Το βασικό είναι να γνωστοποιηθεί η ύπαρξη και η καινοτομική τεχνολογία του προϊόντος ενώ στη συνέχεια θέλουμε να επεκτείνουμε τη διανομή του και να κάνουμε πιο έυκολο για τον κόσμο να το βρει μέσω των καύτερων εμπόρων. Τέλος αλλά ομοίως σημαντικό είναι να δημιουργήσουμε μία «κοινότητα τύπου Nespresso για το Coravin».

Ωστόσο, η μεγαλύτερη δυσκολία είναι να υπερκεράσουμε τις αρχικές πρωκαταλήψεις του κόσμου και αυτό χρειάζεται να γίνει στο κατάστημα. «Οι περισσότεροι καταναλωτές πιστεύουν ότι πρόκειται για συσκευή αφαίρεσης του φελού. Πρέπει επομένως να δείξουμε στον κόσμο περί τίνος πρόκειται οπότε προωθούμε την εμπειρία γνωριμίας με τη συσκευή στα ίδια τα καταστήματα».

Από τη στιγμή που το Coravin βγήκε στην αγορά τον Ιούλιο του 2013, η βορειοαμερικανική εταιρία έχει πουλήσει περισσότερες από 70.000 συσκευές Coravin με περίπου 10.000 πωλήσεις μόνο στη Μεγ.Βρετανία. Είναι διαθέσιμη σε περισσότερα από 500 εμπορικά καταστήματα παγκοσμίως , συμπεριλαμβανομένου του Harrods , Lea & Sandeman, Robersons και Le Vignoble αλλά και σε ξεονοδοχεία. Ο ηλεκτρονικός ιστότοπος της εταιρίας βγήκε στο αέρα τον Οκτώβριο του ίδιου έτους.

Η εταιρία πρόσφατα άνοιξε αντιπροσωπεία στο Άμστερνταμ καθώς σκέφτεται να επεκταθεί σε νέες αγορές της Ευρώπης και της Ασίας. Συγκεκριμένα στοχεύει στην Ολλανδία, την Αυστρία, το Xoνγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία