BACK TO
TOP
Αιγοπροβατοτροφία

Τόπος συνάντησης των επαγγελματιών του κρέατος

Το τριήμερο 3 με 5 Νοεμβρίου είχαν την τιμητική τους το κρέας και τα γαλακτοκομικά.

Τόπος συνάντησης των επαγγελματιών του κρέατος

0
0

Τις καλύτερες εντυπώσεις άφησαν σε εκθέτες και επισκέπτες οι δύο παράλληλες εκθέσεις, η 2η MEAT DAYS, που ήταν αφιερωμένη στο κρέας και στα προϊόντα του και η 1η DAIRY EXPO, η οποία προέβαλε τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα του τόπου μας. Πραγματοποιήθηκαν μαζί το τριήμερο 2-3-4 Νοεμβρίου 2013, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.

Χαρακτηρίστηκε από όλους ως ιδιαιτέρως επιτυχημένη και αυτό αποδεικνύεται τόσο από την πολύ μεγάλη προσέλευση των επισκεπτών, που προσήλθαν απ’ όλη την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό, όσο και από την ικανοποίηση που εξέφρασαν όλοι οι εκθέτες, οι οποίοι έμειναν απολύτως ευχαριστημένοι από τις εποικοδομητικές επαφές, που πραγματοποίησαν με τους συνεργάτες και τους νέους πελάτες τους καθώς και από την αθρόα προσέλευση των επισκεπτών.

Εγκαίνια από τον Υπουργό Α. Τσαυτάρη

Τα εγκαίνια των δύο εκθέσεων πραγματοποίησε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Αθανάσιος Τσαυτάρης, παρουσία φορέων, υποστηρικτών, εκθετών και επισκεπτών, το Σάββατο 2 Νοεμβρίου.

25.000 επισκέπτες

Η 2η έκθεση MEAT DAYS σε συνδυασμό με την 1η έκθεση DAIRY EXPO έκανε φέτος ένα τεράστιο ανοδικό άλμα. Σχεδόν διπλάσιες ήταν από πέρσι οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν ως εκθέτες στη διοργάνωση. Ταυτόχρονα τετραπλασίασε τη δυναμική της, αφού πάνω από 25.000 ήταν οι επισκέπτες της, που αναζήτησαν και βρήκαν λύσεις και νέες ιδέες για τον εξοπλισμό και την αναβάθμιση των επιχειρήσεων τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 60% των επισκεπτών ήταν από την Ελληνική περιφέρεια και αυτό δείχνει το ενδιαφέρον, αλλά και την ανάγκη που έχουν οι επαγγελματίες της χώρας μας για ενημέρωση γύρω από τις νέες τάσεις της αγοράς κρέατος και γαλακτοκομικών-τυροκομικών προϊόντων.

Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί επίσης το γεγονός ότι μεγάλος αριθμός επισκεπτών ήταν από το εξωτερικό, όπως από τα Βαλκάνια και από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που ικανοποίησε τους εκθέτες μιας και είχαν την ευκαιρία να προβάλλουν τα προϊόντα τους και τις προτάσεις τους σε εκπροσώπους ξένων αγορών.

Αθρόα συμμετοχή στις παράλληλες εκδηλώσεις

Το τριήμερο που διήρκησαν οι δύο εκθέσεις διανθίστηκε από πολλές παράλληλες εκδηλώσεις, οι οποίες απέσπασαν τα θετικότερα σχόλια και προσέδωσαν ενημερωτικό και επιμορφωτικό ενδιαφέρον στη διοργάνωση. Όλες οι ημερίδες, οι παρουσιάσεις, οι ανοικτές συζητήσεις και οι διαγωνισμοί, που πραγματοποιήθηκαν είχαν την υποστήριξη του κοινού, το οποίο και τις τρεις μέρες κατέκλυσε τις αίθουσες συνεδρίων για να παρακολουθήσει τις εκδηλώσεις αποκομίζοντας χρήσιμες γνώσεις και πληροφορίες. Αυτό δείχνει και την μεγάλη ανάγκη για ενημέρωση που υπάρχει στον κλάδο του κρέατος, του γάλακτος και του τυριού, την οποία υπερκάλυψαν οι δύο εκθέσεις αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις στους ακροατές, που γέμιζαν ασφυκτικά και τις τρεις μέρες τους συνεδριακούς χώρους.

Μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή είχε και η 2η Οργανοληπτική Αξιολόγηση Ελληνικών Προϊόντων με βάση το κρέας, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου και στην οποία συμμετείχαν 33 Έλληνες παραγωγοί με συνολικά 266 δείγματα.

Η o.mind creatives, διοργανώτρια εταιρεία των εκθέσεων MEAT DAYS & DAIRY EXPO και το περιοδικό για την αγορά κρέατος MEAT PLACE ευχαριστούν θερμά όλους όσους υποστήριξαν τις δύο εκθέσεις και συνέβαλλαν με την παρουσία και τη συμμετοχή τους στην επιτυχία τους.


Χορηγoί επικοινωνίας της εκδήλωσης ήταν η εφημερίδα Agrenda και το Agronews

Παρακολουθήστε το βίντεο εδώ
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία