BACK TO
TOP
Αιγοπροβατοτροφία

Επανεκκίνηση στα πουλερικά με προϊόν αιχμής

Οι συνθήκες αστάθειας και η δυσµενή θέση που έχει περιέλθει η βιοµηχανία πουλερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) λόγω µεταξύ άλλων του υψηλού κόστους των ζωοτροφών και των κανονισµών για την καλή µεταχείριση των ζώων θα συνεχίσουν να αποτελούν µια πρόκληση για τη θέση ανεξάρτητων εταιριών του κλάδου, σύµφωνα την ολλανδική επενδυτική τράπεζα Rabobank.

Επανεκκίνηση στα πουλερικά με προϊόν αιχμής

4
0
Συγκεκριµένα, µε νέα έκθεσή της υποστηρίζει ότι υπό αυτές τις συνθήκες, η «ψαλίδα» µεταξύ των νικητών και των χαµένων του κλάδου θα συνεχίσει να ανοίγει. Έτσι, η Rabobank προκρίνει την αναθεώρηση των στρατηγικών των ανεξάρτητων εταιριών πουλερικών κυρίως στη δυτική Ευρώπη ως µοναδική διέξοδο για να µπορέσουν να διατηρήσουν τη βιωσιµότητά τους και να γίνει πιο ανταγωνιστικές. «Χρειάζεται ο κλάδος αυτός να προσαρµόσει τη στρατηγική του και να αλλάξει το επιχειρηµατικό του µοντέλο ώστε να εγκλιµατιστεί στην πραγµατικότητα της νέας αγοράς. Υπάρχει συνεχής κοινωνική πίεση για περιβαλλοντικούς κανόνες και θέµατα διαβίωσης ζώων, αδύναµο οικονοµικό περιβάλλον, αστάθεια τιµών, ασθένειες (γρίπη πουλερικών). Αυτή η νέα πραγµατικότητα θέλει στρατηγικές αλλαγές και επενδύσεις», υποστηρίζει ο Ναν-Ντιρκ Μούλντερ, ανώτερος αναλυτής της Rabobank

Οδικός χάρτης RabobankΜάλιστα, στην έκθεση της µε τίτλο: «Πουλερικά εν κινήσει» προτείνει 10 «χρυσούς» κανόνες που οφείλουν οι επιχειρήσεις να ακολουθήσουν για να αναπτυχθούν τα επόµενα 5-10 χρόνια
1. Ανεβείτε κλίµακα ή βρείτε ένα προϊόν αιχµής. Ο µεσαίος τοµέας στον κλάδο θα εξαφανιστεί και οι εταιρίες πρέπει να διαλέξουν την πορεία τους
2. Ο πελάτης είναι βασιλιάς. Επενδύστε σε πληροφορίες για την αγορά και την ανάπτυξη προϊόντων
3. Καπετάνιοι στα ράφια. Επενδύστε στο να έχετε την πρώτη θέση σε ράφια των σούπερ µάρκετ, σε εταιρίες τροφίµων και στην εφοδιαστική αλυσίδα τροφίµων
4. Εδραιωθείτε στην αγορά, σκεφτείτε έξω από τα σύνορα της χώρας σας
5. Η αποδοτικότητα σε όλη την αλυσίδα αξίας είναι πιο σηµαντική από ποτέ
6. Βελτιώστε την αξία του επιχειρηµατικού σας µοντέλου ώστε να συµπορεύεται µε τη νέα πραγµατικότητα της αγοράς
7. Συµµετέχετε στις δηµόσιες συζητήσεις και να είστε προετοιµασµένοι για πιέσεις από ΜΚΟ
8. Βελτιώστε την αξία των ανεξάρτητων σφαγίων και των παραπροϊόντων σφαγίων ώστε να αυξήσετε τα έσοδα και την κερδοφορία της εταιρίας
9. Εκµεταλλευτείτε τη φήµη της βιοµηχανίας και τη γνώση των πελατών σας και ακολουθήστε τους πελάτες σας. Επεκταθείτε σε νέες αγορές
10. Ξανασκεφτείτε τη δοµή των κεφαλαίων σας. Μέχρι τώρα η κυριαρχία της οικογενειακής ιδιοκτησίας ήταν σχεδόν αποκλειστική, αλλά όµως µήπως δεν ανταποκρίνεται στις µελλοντικές προκλήσεις
Υπό πίεση εδώ και 9 χρόνιαΗ βιοµηχανία πουλερικών της ΕΕ βιώνει ένα ταραχώδες περιβάλλον αγοράς από το 2006, εξαιτίας του υψηλού κόστους ζωοτροφών και της µεταβλητότητας των τιµών. Επιπλέον, η βιοµηχανία -ειδικά στη βορειοδυτική Ευρώπη- υπήρξε στόχος συνεχιζόµενων κοινωνικών πιέσεων, για θέµατα καλής διαβίωσης των ζώων. Η βιοµηχανία και οι αγορές αλλάζουν πιο γρήγορα από ποτέ λόγω των δύσκολων αυτών συνθηκών. Οι αλλαγές έχουν να κάνουν µε τους κανόνες για καλή µεταχείριση των ζώων, τη δηµιουργία προϊόντων φιλικών προς τα ζώα, την εδραίωση και τη διεθνοποίηση των επιχειρήσεων, και την αλλαγή των µοντέλα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία