Το ερώτηµα είναι ένα. Ποιόν πραγµατικά εξυπηρετεί αυτή η καµπάνια;
Όπως τονίστηκε από όλους τους οµιλητές στην Εσπερίδα του Σταύρος Νιάρχος, στόχος είναι η προώθηση του µεγάλου σε βάρος και χρόνο εκτροφής αρνιού, πράγµα που σηµαίνει ότι η καµπάνια µας προτρέπει να ξεχάσουµε το γνωστό σε όλους µας αρνάκι του γάλακτος, µια διατροφή που είναι συνυφασµένη µε το τραπέζι του Έλληνα και υπό προϋποθέσεις µπορεί να αποτελέσει κατά κάποιο τρόπο και τουριστική ατραξιόν στα µεγάλα ξενοδοχεία ή στους παραδοσιακούς χώρους εστίασης.
Ποιος θα µπορούσε να ωφεληθεί κατ’ επέκταση από τη συγκεκριµένη καµπάνια; Η ντόπια αιγοπροβατοτοτροφία; Μάλλον δύσκολο, καθώς αυτό το οποίο παράγει συστηµατικά ως σήµερα, είναι µικρά αρνάκια, κατά προτίµηση γάλακτος, για τα οποία η αλήθεια είναι ότι δεν εισπράττει το απαιτούµενο τίµηµα ή αν θέλετε τη δέουσα υπεραξία, γιατί η συγκεκριµένη αγορά καθοδηγείται από το «παρεµπόριο» που προωθεί τα εισαγόµενα ψευδεπίγραφα.
Ολόκληρο το δημοσίευμα