BACK TO
TOP
Αιγοπροβατοτροφία

Για ανύπαρκτο προϊόν η καμπάνια Meet the Lamb της ΕΔΟΚ

Ενδιαφέρουσα επιλογή το Ίδρυµα Πολιτισµού Σταύρος Νιάρχος ως χώρος για την παρουσίαση του προγράµµατος «Meet the Lamb» που «τρέχει» τον τελευταίο καιρό η νεόδµητη Εθνική ∆ιεπαγγελµατική Οργάνωση του Κρέατος (Ε∆ΟΚ), κι ακόµα πιο δηµιουργικός ο τρόπος µε τον οποίο υλοποιεί τη σχετική καµπάνια η Sopexa, ως φορέας εκτέλεσης του Προγράµµατος.

Για ανύπαρκτο προϊόν η καμπάνια Meet the Lamb της ΕΔΟΚ

2
0

Το ερώτηµα είναι ένα. Ποιόν πραγµατικά εξυπηρετεί αυτή η καµπάνια;

Όπως τονίστηκε από όλους τους οµιλητές στην Εσπερίδα του Σταύρος Νιάρχος, στόχος είναι η προώθηση του µεγάλου σε βάρος και χρόνο εκτροφής αρνιού, πράγµα που σηµαίνει ότι η καµπάνια µας προτρέπει να ξεχάσουµε το γνωστό σε όλους µας αρνάκι του γάλακτος, µια διατροφή που είναι συνυφασµένη µε το τραπέζι του Έλληνα και υπό προϋποθέσεις µπορεί να αποτελέσει κατά κάποιο τρόπο και τουριστική ατραξιόν στα µεγάλα ξενοδοχεία ή στους παραδοσιακούς χώρους εστίασης.

Ποιος θα µπορούσε να ωφεληθεί κατ’ επέκταση από τη συγκεκριµένη καµπάνια; Η ντόπια αιγοπροβατοτοτροφία; Μάλλον δύσκολο, καθώς αυτό το οποίο παράγει συστηµατικά ως σήµερα, είναι µικρά αρνάκια, κατά προτίµηση γάλακτος, για τα οποία η αλήθεια είναι ότι δεν εισπράττει το απαιτούµενο τίµηµα ή αν θέλετε τη δέουσα υπεραξία, γιατί η συγκεκριµένη αγορά καθοδηγείται από το «παρεµπόριο» που προωθεί τα εισαγόµενα ψευδεπίγραφα.

Ολόκληρο το δημοσίευμα

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία