«Το θετικό στοιχείο της πορείας του ελαιόλαδου μέσα στην περίοδο της κρίσης είναι ότι αυξήθηκαν οι εξαγωγές επώνυμου, τυποποιημένου προϊόντος από τους 15.000 τόνους της περασμένης δεκαετίας, σε 40.000 τόνους σήμερα. Κι αυτό συνέβη παρά την οικονομική αβεβαιότητα, το στέρεμα του δανεισμού και την υψηλή φορολόγηση που έχει επιβληθεί. Βέβαια με το δεδομένο ότι η παγκόσμια αγορά επώνυμου τυποποιημένου προϊόντος, στην οποία απευθύνεται το ελληνικό ελαιόλαδο, ξεπερνά σε ετήσια βάση τους 700.000 τόνους, δεν εφησυχάζουμε, διότι γνωρίζουμε ότι το δικό μας προϊόν έχει τη δυναμική να πετύχει ακόμη και διπλασιασμό αυτής της ποσότητας, ώστε να φτάσουμε να εξάγουμε 70.000-80.000 τόνους. Κάλλιστα, δηλαδή, μπορούμε να τυποποιήσουμε μεγάλη ποσότητα ελληνικού ελαιολάδου που εξάγεται χύμα, και έτσι να έχουμε πολύ μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία για το προϊόν, μικρότερη εξάρτηση από τις διαθέσεις των Ιταλών γειτόνων μας και ασφαλέστερη προοπτική για το μέλλον».