Ντεμπούτο στη FRESCON για την νεότευκτη GRETE

 15/03/2016 - 04:05 μμ

Σε µια καινούργια εµπορική σύµπραξη προχώρησαν, στα τέλη του 2015, οι Αγροτικοί Συνεταιρισµοί «Νότος» και «Το Νησί» µε σκοπό να αναπτύξουν περισσότερο τον κλάδο των κηπευτικών και να κάνουν την Κρήτη περισσότερο υπολογίσιµη ως δύναµη στο εµπόριο των συγκεκριµένων προϊόντων.

«Η συµφωνία των δύο συνεταρισµών της Κρήτης είχε ως αποτέλεσµα τη δηµιουργία µιας νέας εταιρείας µε σκοπό την από κοινού εµπορία των προϊόντων που παράγουν και τυποποιούν οι Α.Σ.», αναφέρει στο Fresher ο Αντώνης Πλεξουσάκης, πρόεδρος του ΑΣ «Νότος» στην Ιεράπετρα, που µετρά ήδη πάνω από 10 χρόνια λειτουργίας.
Το όνοµα της νέας εταιρίας, «Grete», ενέπνευσε η ίδια η Κρήτη, γνωστή για την ιστορία του, την ιδιαιτερότητα της διατροφής των κατοίκων της, τις ευνοϊκές κλιµατολογικές συνθήκες και τα εξαιρετικά κηπευτικά που παράγει.
«Τα προϊόντα µας ντοµάτες µεγαλόκαρπες, ντοµάτες σε τσαµπί, πιπιριές, αγγούρια και µελιτζάνες φιλοδοξούµε να βρεθούν σε µεγάλες κεντρικές αγορές της Ευρώπης, των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής», σηµειώνει ο κ. Πλεξουσάκης και προσθέτει «βασικός µας στόχος είναι οι εξαγωγές κηπευτικών σε Βουλγαρία, Πολωνία και Σαουδική Αραβία».  
Την ίδια ώρα, όµως µένουν και οι δύο Συνεταιρισµοί ο «Νότος» και  «Το Νησί» ανεξάρτητοι και συνεχίζουν τη λειτουργία τους παράλληλα µε τη νέα εταιρεία.

Προβολή µέσω της Frescon
Η έδρα της «Grete» είναι η Ιεράπετρα Λασιθίου Κρήτης, που χαρακτηρίζεται ως η κύρια προµηθεύτρια νωπών κηπευτικών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αριθµεί 55 µέλη από τους 2 συνεταιρισµούς και 350 στρέµµατα θερµοκηπιακών καλλιεργειών µε κηπευτικά. Επίσης έχουν στη διάθεσή τους 2 τυποποιητήρια.  Στα άµεσα σχέδι;a τους είναι η επίτευξη προοδευτικών καινοτοµιών στην καλλιέργεια και η αναγνώριση του εµπορικού τους σήµατος, ώστε να είναι συνυφασµένο µε την ποιότητα, την ασφάλεια, την καινοτοµία και την αξιοπιστία.

Επίσηµη πρώτη παρουσίαση θα γίνει στη ∆ιεθνή Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών, Freskon, που θα πραγµατοποιηθεί από 21-23 Απριλίου 2016 στo ∆ιεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. «Υπάρχει ενδιαφέρον από µονάδες του εξωτερικού για συνεργασία και ελπίζουµε ότι η παρουσία µας στην έκθεση θα επεκτείνει τους εξαγωγικούς µας ορίζοντες και τις συνεργασίες µας», αναφέρει χαρακτηριστικά στο Fresher ο κ. Πλεξουσάκης.

Από το περιοδικό Fresher, μηνός Φεβρουαρίου 2016

ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ