Στη «µαύρη αγορά» σκόνταψαν τα Farmers Republic

 20/02/2017 - 11:50 πμ

Όλοι το ξέρουν ότι υπάρχει πολύς αθέµιτος ανταγωνισµός εκεί έξω, στην αγορά, αλλά κανείς δεν κινητοποιείται επ’ αυτού, αναφέρει ο γνωστός επιχειρηµατίας, περιγράφοντας την περιπέτεια του Farmers Republic.

Mια… ροµαντική επιχειρηµατική ιδέα, όπως ήταν η δηµιουργία της πρώτης στεγασµένης αγοράς παραγωγών βιολογικών προϊόντων στην Ελλάδα, ωρίµασε, εξελίχθηκε, αλλά τελικά προσγειώθηκε ανώµαλα στη σκληρή πραγµατικότητα του ελληνικού επιχειρείν.

Η αγορά που είχε δηµιουργήσει πριν από λίγα χρόνια ο ∆ηµήτρης Κουτσολιούτσος στα πρότυπα των Farmer’s Markets του εξωτερικού (στις ΗΠΑ λειτουργούν ήδη από το 1940), έκλεισε, αλλά όχι και η εταιρεία η οποία άλλαξε πλεύση, µε προορισµό τις αγορές του εξωτερικού. Ήταν το «Farmers Republic» στον Άγιο Στέφανο Αττικής, το οποίο άλλαξε προσανατολισµό. «Αλλάξαµε στρατηγική πέρυσι τέτοια εποχή, διότι αναγκαστήκαµε», επεσήµανε ο επιχειρηµατίας, µιλώντας στην εκδήλωση της Agrenda για τον Αγρότη της Χρονιάς 2017.

Ο κ. Κουτσολιούτσος, βασισµένος στην εµπειρία του από τη λειτουργία της αγοράς παραγωγών «Farmers Republic», υπογράµµισε ότι για να ωριµάσει ένα εγχείρηµα, να πετύχει και να πάει παρακάτω, χρειάζεται συµµετοχή από όλους τους εµπλεκόµενους φορείς. «Αυτό που συνειδητοποιήσαµε είναι ότι µαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Πρέπει να δράσουµε», τόνισε, αναφέροντας ότι ο ίδιος ο παραγωγός, ακόµη κι αν βρίσκεται χαµηλά από άποψη όγκου και τζίρου, πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του και να συµµετέχει στην όποια αγορά.

Της Μάχης Τράτσα

Διαβάστε περισσότερα στο Fresher που κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας.

ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ