BACK TO
TOP
Fresher

Η ντομάτα είναι το Super Food που αγνοεί η κατανάλωση

Οι ντοµάτες είναι επίσηµα και αποδεδειγµένα υπερτροφή (super food) αλλά αυτό φαίνεται να το γνωρίζει µόνο η επιστηµονική κοινότητα και όχι το καταναλωτικό κοινό. Η παραπάνω διαπίστωση προέκυψε κατά τη διάρκεια του 13ου Συνεδρίου Βιοµηχανικής Ντοµάτας που πραγµατοποιήθηκε στη χώρα µας στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal από τις 11 έως τις 15 Ιουνίου και το οποίο παρακολούθησε το Fresher.

Η ντομάτα είναι το Super Food που αγνοεί η κατανάλωση

5
0

Αυτό που λείπει -σύµφωνα µε όσα ανέφεραν οι οµιλητές- είναι η ευρεία επικοινωνία του σηµαντικού αυτού χαρακτηριστικού, στρατηγική η οποία θα έφερνε σίγουρα καλύτερα αποτελέσµατα από αυτά που είναι καταγεγραµµένα και δείχνουν ότι πωλήσεις ντοµάτας που καταναλώνονται κάθε χρόνο δεν παρουσιάζουν σηµάδια ανάκαµψης. 

«Για παράδειγµα, η πάστα ντοµάτας και οι σάλτσες, µολονότι είναι φτιαγµένα από ασφαλή και υγιή συστατικά, αντιµετωπίζονται από τους εµπόρους λιανικής ως απλά  προϊόντα µειωµένης διατροφικής αξίας και φροντίζουν µάλιστα να τα πωλούν στην ελάχιστη δυνατή τιµή. Τα προϊόντα ντοµάτας είναι υποτιµηµένα», ανέφερε στην οµιλία ο πρόεδρος της Ingomar Packaging Company, Greg Pruitt.

Από την πλευρά της η Μαρία Νοµικού (επικεφαλής των πωλήσεων της Nomikos / Copais ΑΕ) υπερασπίστηκε µια ρεαλιστική προσέγγιση, βασισµένη στις προσπάθειες που πρέπει να γίνουν όσον αφορά την επικοινωνία στις αγορές - στόχους που πιστεύεται ότι θα αντιπροσωπεύουν ένα µεγάλο µερίδιο στην κατανάλωση ντοµάτας.

«Ας δηµιουργήσουµε το success story των προϊόντων της ντοµάτας»

«Φαινοµενικά, οι αριθµοί µας δεν είναι τόσο… ελκυστικοί», είπε χαρακτηριστικά η Μαρία Νοµικού, καθώς παρουσίαζε τα συγκριτικά αποτελέσµατα ανάπτυξης για τους όγκους κατανάλωσης επιτραπέζιων ντοµατών (+ 33%) και µεταποιηµένων ντοµατών (+ 18%) τα τελευταία δέκα χρόνια. Ως επικεφαλής των πωλήσεων της εταιρείας Nomikos, υπενθύµισε στους ακροατές τα πολλά πλεονεκτήµατα της βιοµηχανικής ντοµάτας, που την κάνουν «σούπερ φαγητό» και το οποίο είναι έτοιµο να ανταποκριθεί επιτυχώς στις προσδοκίες της γενιάς Y (τους νέους γεννηθέντες 1980 και 2000), η οποία θα αντιπροσωπεύει το 60% του παγκόσµιου πληθυσµού µέσα στα επόµενα δέκα χρόνια. Κατά την άποψή της, το µέλλον µπορεί να αντιµετωπιστεί χωρίς αµφιβολίες, εφόσον η βιοµηχανία µάθει να επικοινωνεί αποτελεσµατικά. Για το συγκεκριµένο συνέδριο, το οποίο έλαβε χώρα µε την ονοµασία «Αναβίωση», το συµπέρασµα ήταν φανερό: «Ας δηµιουργήσουµε το success story των προϊόντων της ντοµάτας».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο περιοδικό Fresher  που κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία