Οι ηλιακοί συλλέκτες θα τροφοδοτούν πλήρως τους ανεμιστήρες, το φωτισμό και τις οθόνες στα βαγόνια. Η κυβέρνηση αναμένει ότι η κίνηση θα εξοικονομήσει περίπου 21.000 λίτρα πετρελαίου ντίζελ κάθε χρόνο
Το τρένο τύπου 1600 HP DEMU, είναι μόνο το πρώτο από τα πολλά άλλα τρένα εξοπλισμένα με φωτοβολταϊκά που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα. Οι ινδικοί σιδηρόδρομοι θα εγκαταστήσουν ηλιακούς συλλέκτες σε 24 άλλα τρένα τους επόμενους έξι μήνες, και σε ακόμα περισσότερα τα επόμενα τρία χρόνια. Μέχρι τώρα, μια γεννήτρια με καύσιμο ντίζελ παρείχε ηλεκτρική ενέργεια για τον φωτισμό και τους ανεμιστήρες της αμαξοστοιχίας, αλλά το νέο ηλιακό σύστημα περιλαμβάνει ένα έξυπνο μετατροπέα, ώστε να υπάρχει τροφοδότηση ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Σύμφωνα με τους ινδικούς σιδηροδρόμους, οι ηλιακοί συλλέκτες θα μειώσουν την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα κατά εννέα τόνους ανά τρένο ετησίως
Κάθε βαγόνι θα διαθέτει 16 ηλιακούς συλλέκτες που θα παράγουν 300 βατ ο καθένας. Το σύστημα μπορεί να παράγει περίπου 20 κιλοβατώρες καθαρής ισχύος ανά ημέρα. Ένα σύστημα μπαταρίας 120 αμπερωρίων θα αποθηκεύει την πλεονάζουσα ισχύ που θα παράγεται κατά τις ώρες αιχμής
Ο υπουργός Σιδηροδρόμων της, Ινδίας, Σρι Σουρές Πραμπακάρ Πράμπου, δήλωσε ότι οι σιδηρόδρομοι δεσμεύονται για την προστασία του περιβάλλοντος και τη χρήση περισσότερης καθαρής ενέργειας. Το δελτίο Τύπου της κυβέρνησης σχετικά με τα τρένα επεσήμανε άλλα μέτρα που έχουν πάρει οι σιδηρόδρομοι ώστε να καταστούν πιο φιλικοί προς το περιβάλλον, όπως η χρήση βιολογικών τουαλετών, βιοκαυσίμων και αιολικής ενέργειας
(Πηγή: naftemporiki.gr)
Το τρένο τύπου 1600 HP DEMU, είναι μόνο το πρώτο από τα πολλά άλλα τρένα εξοπλισμένα με φωτοβολταϊκά που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα. Οι ινδικοί σιδηρόδρομοι θα εγκαταστήσουν ηλιακούς συλλέκτες σε 24 άλλα τρένα τους επόμενους έξι μήνες, και σε ακόμα περισσότερα τα επόμενα τρία χρόνια. Μέχρι τώρα, μια γεννήτρια με καύσιμο ντίζελ παρείχε ηλεκτρική ενέργεια για τον φωτισμό και τους ανεμιστήρες της αμαξοστοιχίας, αλλά το νέο ηλιακό σύστημα περιλαμβάνει ένα έξυπνο μετατροπέα, ώστε να υπάρχει τροφοδότηση ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Σύμφωνα με τους ινδικούς σιδηροδρόμους, οι ηλιακοί συλλέκτες θα μειώσουν την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα κατά εννέα τόνους ανά τρένο ετησίως
Κάθε βαγόνι θα διαθέτει 16 ηλιακούς συλλέκτες που θα παράγουν 300 βατ ο καθένας. Το σύστημα μπορεί να παράγει περίπου 20 κιλοβατώρες καθαρής ισχύος ανά ημέρα. Ένα σύστημα μπαταρίας 120 αμπερωρίων θα αποθηκεύει την πλεονάζουσα ισχύ που θα παράγεται κατά τις ώρες αιχμής
Ο υπουργός Σιδηροδρόμων της, Ινδίας, Σρι Σουρές Πραμπακάρ Πράμπου, δήλωσε ότι οι σιδηρόδρομοι δεσμεύονται για την προστασία του περιβάλλοντος και τη χρήση περισσότερης καθαρής ενέργειας. Το δελτίο Τύπου της κυβέρνησης σχετικά με τα τρένα επεσήμανε άλλα μέτρα που έχουν πάρει οι σιδηρόδρομοι ώστε να καταστούν πιο φιλικοί προς το περιβάλλον, όπως η χρήση βιολογικών τουαλετών, βιοκαυσίμων και αιολικής ενέργειας
(Πηγή: naftemporiki.gr)
16-09-2017 22:54Ηλιακά παιχνίδια
Εντυπωσιακό επίτευγμα, έστω και αν τα φωτοβολταϊκά πάνελ δεν χρησιμοποιούνται ακόμη για την κίνηση του τρένου. Η ταχεία ανάπτυξη και διάδοση «καθαρών» τεχνολογιών όπως η ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων και η ηλιακή ενέργεια αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο προς την κατεύθυνση της εφαρμογής τους για κίνηση.
Απάντηση