Το βασικό επιχείρημα του κ. Burgos είναι πως η υπερπροσφορά φ/β εξοπλισμού και εγκαταστάσεων έχει δημιουργήσει προβλήματα σε αρκετές αγορές με αποτέλεσμα να έχουν πληγεί και οι εταιρείες που έχουν μεγάλη παρουσία σε αυτές. Ο κ. Burgos μιλώντας στο περιοδικό PV MAGAZINE διευκρινίζει πως τις μεγαλύτερες ευκαιρίες μακροπρόθεσμα παρουσιάζουν οι αγορές που βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο με απτή απόδειξη την εταιρεία που διευθύνει Solarpack, η οποία εφαρμόζει απόλυτα τις ιδέες του διευθυντή της. Ο κ. Burgos εξηγεί στη συνέντευξη πως διέκρινε από το 2008 ότι η Ευρώπη δεν θα κυριαρχεί επ’ αόριστο στο χώρο των φ/β επενδύσεων και επεκτάθηκε στη Χιλή ξεκινώντας να δραστηριοποιείται σε φ/β έργα στη Λατινική Αμερική. Εκεί η εταιρεία δεν είχε να αντιμετωπίσει ανταγωνίστριες επιχειρήσεις του κλάδου με αποτέλεσμα να εδραιώσει την παρουσία της στην περιοχή