BACK TO
TOP
Εργασιακά

Σεμινάριο Digital Marketing από το Γεωπονικό Αθηνών

To Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, διοργανώνει για πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας.

Σεμινάριο Digital Marketing από το Γεωπονικό Αθηνών

1
0
Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 24 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.

Απευθύνεται

  • Σε επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίαςγια την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεωνπου επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίεςγια την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
  • Σε φοιτητές/απόφοιτους σχολών- ανεξαρτήτως ειδικότητας - για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους επιχειρηματίεςπου αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο μελετών περίπτωσης με πρακτικά παραδείγματα

Αναλυτικότερα η θεματολογία Προγράμματος

Day 1: 10.07.2017 (17:00 – 21:00)
*Digital Marketing & brandin
*Digital Strategy & Plannin
*Digital Content

Day 2: 11.07.2017 (17:00 – 21:00
*Target Audienc
*Consumer Buying Decisions (Digital Channels
*Search & Analyze Competitors
*Digital Selling Skills    

Day 3: 12.07.207 (17:00 – 21:00)
*Internet Basic
*Web Service
*Collaboration tools for small businesse
*Geomarketin

Day 4: 13.07.2017 (17:00 – 21:00
*SE
*SE
*Web Analytic

Day 5: 14.07.2017 (17:00 – 21:00)
*Risk Management in Social Medi
*Social Media Marketing for
(Google+, Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn

Day 6: 15.07.2017 (10:00 – 14:00
*Social Media dashboards
*Enterprise Social Networking
*Digital Project (Case Study
 
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν πως
  • Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές on line διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
  • Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται
  • Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
  • Θαεφαρμόζουντεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)
Κόστος προγράμματος: 70€
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 10 -15.07.201

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210-5294203 και 210-529428
ή στο e-mail: kkdiareme@aua.g

Η κατάθεση των χρημάτων για τη διασφάλιση και κράτηση της θέσης σας, θα πρέπει να γίνει στο λογαριασμό του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών-(ΕΛΚΕ) στην:

Εθνική Τράπεζα Ελλάδος: ΙΒΑΝ GR4901100400000004054212339

Μετά να αποστείλετε με e-mail (kkdiareme@aua.gr) το απόκομμα της κατάθεσης σας (γράφοντας και το τηλέφωνό σας)

Εισηγητές:

Γεράσιμος Τζαμαρέλος, PhD

Εμμανουήλ Χατζηγεωργιάδη

Κυβέλη Κων/να Διαρεμέ, MSc.
Επιστημονικός υπεύθυνος προγράμματος:

Καθηγητής Θ.Τσιλιγκιρίδης
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία